У Дніпрі тривають перевірки готовності маршруток до зими

У Дніпрі співробітники міського департаменту транспорту та транспортної інфраструктури перевіряють технічний та санітарний стан маршрутних автобусів.

0x0-3-1

Наразі особливу увагу приділяють готовності транспорту до зими. Уже оглянули машини на понад 80 маршрутах.

«Насамперед перевіряємо, чи стоїть на колесах зимова гума, адже безпека – на першому місці.  Минулої зими наша спецтехніка часто витягувала автобуси, що застрягли на підйомах. Цього сезону вже зняли з маршрутів 6 автобусів, де не замінили літньої гуми. Ще три відправили у гараж з поламаними опалювальними пристроями», – розповідає подробиці спеціаліст сектору контролю та моніторингу виконання договірних зобов’язань департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков.

0x0-1-1

Минулого тижня співробітники згаданого департаменту перевіряли автобуси з кінцевими зупинками на проспекті Миру та ж/м Лівобережний–3, а також у центрі міста. Наразі оглядають ті, чий тупик на площі Вокзальній. Під час перевірок маршруту № 86 (Залізничний вокзал – ж/м Західний) з п’яти автобусів порушення виявили в одному.  У салоні відразу 5 пасажирських сидінь були не закріплені, а ззовні транспорт був брудним. Після дзвінка перевізнику машину зняли з маршруту та направили у гараж на ремонт і миття. Але водій з 33-річним досвідом роботи  усе ще доводив – автобус мив, а сидіння прикручувати, за його словами, немає сенсу, адже за пів години їзди вони самі розкручуються.  

0x0-2-1

«Щотижня ми проводимо нараду з перевізниками, показуємо їм акти перевірок і вимагаємо, щоб порушення усували протягом 3-5 днів. Більшість відразу реагує на зауваження, адже тримається за свої маршрути: не хоче їх втрачати», – сказав Іван Васючков.

Роботу комісії полегшує не тільки реакція перевізників, а ще й вихід на маршрути 52-х нових комфортних автобусів, що замінили понад 100 старих спринтерів.  

0x0-4-1

Увага! Якщо ви стали свідком порушень санітарного та технічного стану маршрутки, звертайтеся на телеграм-канал міського департаменту транспорту @DepTransDMR. Наразі канал має близько 500 підписників. Щодня від них надходить від 5 до 20 заявок. Скарги скеровують відповідним перевізникам.