Дніпровські підприємці активно приводять фасадні конструкції у відповідність із дизайн-кодом – головний художник міста
У Дніпрі продовжують наводити лад у розміщенні рекламних вивісок, табличок та інших засобів на фасадах будівель. Вони мають відповідати дизайн-коду міста.
За пів року дії відповідних принципів, затверджених рішенням виконкому міської ради № 1250, у місті, зокрема на центральному проспекті Д. Яворницького, зовнішній вигляд реклами на фасадах будівель значно змінився.
«Радує той факт, що більшість підприємців активно долучаються до приведення рекламних вивісок на фасадах будівель до належного естетичного вигляду.
За останні місяці проспект Д. Яворницького має кардинальні зміни. Банки, магазини, поштові служби поступово змінюють свої рекламні вивіски.
Плануємо, що до кінця року вивіски на фасадах центрального проспекту відповідатимуть дизайн-коду міста.
На цьому, звісно, не зупинятимемося. Головне, що цей процес активно розпочався і набирає обертів», – сказав під час пресконференції 1 липня головний художник Дніпра Сергій Білопольський.
Водночас він зазначив: не всі комерційні структури самостійно замінюють неправильно оформлену рекламу на фасадах.
Інспектори департаменту торгівлі та реклами міської ради, на який покладено контроль за належним розміщенням візуальних рекламних засобів, перевіряють підприємців, надають приписи тим, чиї рекламні засоби не відповідають затвердженим принципам, а також складають адмінпротоколи й проводять демонтажні роботи.
Щоб розмістити, узаконити візуальні рекламні засоби, необхідно погодити проєкт з головним художником Дніпра. Інформацію можна надсилати на електронну пошту [email protected].