Форум для інноваційних МСБ від Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро

Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро, заснований при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, в черговий раз став організатором масштабного форуму, на цей раз присвяченого одній з найактуальніших тем сьогодення – як змінюється наша країна в цифрову епоху, як цифровізація впливає на український бізнес, а також яку роль відіграє інноваційний, високотехнологічний МСБ в економіці країни.

Форум «Технологічний прорив: роль малих і середніх інноваційних, високотехнологічних компаній в українській економіці», що відбувся 22 жовтня, об’єднав спільною метою представників влади, професіоналів ІТ-індустрії, маркетингу і продажів з власниками і ТОП-менеджментом МСБ  – вивести український бізнес на новий рівень, відповідний сучасності.

12 спікерів – кращих знавців індустрії  і 150 учасників говорили про технологічний прогрес та інновації – вирішальні фактори для прориву.

dsc_2702

Ми живемо в епоху цифрової революції. І країна, і бізнес вже не можуть розвиватися за старими моделями. Вони повинні змінюватися, приймати нові правила, трансформуватися. Саме з таких слів почав свій виступ Олександр Борняков, заступник міністра цифрової трансформації України, в минулому успішний підприємець та інвестор. Він презентував інноваційну програму Міністерства «Держава у смартфоні» та розповів, що вже впроваджено для спрощення роботи бізнесу і що планується зробити, зазначивши, що вже спрощена онлайн-процедура реєстрації ФОП. А один із пріоритетів - зробити просте закриття ФОП та зміну КВЕД. Бо нинішня процедура вкрай незручна.


Це був один день концентрованого досвіду та нових знань - бізнес-ідеї, нові технології, інвестиції,  онлайн-бізнес. Обговорювали безліч актуальних для підприємців питань сьогодення.  Чому необхідна діджитал-трансформація українського бізнесу? Як організувати і систематизувати процес залучення клієнтів для малого та середнього бізнесу та зробити його постійним? Що необхідно, аби побудувати ефективну систему продажів в компанії та як цей процес трансформується в цифрову епоху? Які основні інструменти діджитал для розвитку бізнесу застосовуються сьогодні та як цифровізація каналів комунікації змінює роботу сучасного підприємства? Як створити ціннісний продукт та які джерела інвестування венчурної екосистеми? Про досвід формування команд для створення високотехнологічних продуктів та бізнес-акселератори. І наприкінці – Industry 4.0 рішення - практичні кейси.

Форум став джерелом інформації для тих, хто тримає руку на пульсі нових можливостей, планує вигідні капіталовкладення в інноваційний бізнес. І ось що кажуть з цього приводу самі учасники заходу.

Вадим Крюков, директор підприємства «Прометімпекс», яке займається промисловим імпортом та експортом металопрокату: «Світ стоїть на порозі четвертої промислової революції. І не слід задавати собі питання – чи треба йти за мегатрендом цифровізації. Йти, намагатися бути в першій хвилі і не витрачати час на вчорашні технології. Тому я на цьому форумі. Прийшов з метою набути нових знань. І я отримав їх. Тепер поступово будемо впроваджувати в роботу свого підприємства».

Директор туристичного агентства Андрій Козлов: «В туристичному бізнесі вже не залишилося сегментів, які б не охопила діджиталізація. Цифрові технології підняли наш бізнес на новий рівень. Для мене важливою стала доповідь Дмитра Демченка, маркетинг-директора Покупона. Бо створення постійного клієнтського потоку – це головне наше завдання. Ще хочу відмітити дуже хорошу організацію заходу і велику кількість учасників – власників МСБ, з якими я отримав можливість встановити ділові контакти».

Ольга Литвиненко, старший викладач кафедри підприємництва, маркетингу та економіки підприємств Університету митної справи та фінансів: «Захід проведений на високому рівні! Експертний склад просто порадував. Питання, які підіймалися на форумі, вкрай актуальні. Окрема вдячність організаторам за можливість поспілкуватися з експертами, нетворкінг та налагодження зв’язків. Як викладач кафедри маркетингу отримала багато корисних знань. Дякую!»