Вступ-2025: все, що потрібно знати про створення електронного кабінету абітурієнта
З 1 червня всі, хто планує вступати у 2025 році до закладів вищої, фахової передвищої чи професійної освіти, можуть зареєструвати електронний кабінет. Через нього вступники подаватимуть заяви на навчання. Цю реєстрацію потрібно пройти навіть тим, хто створював кабінет у попередні роки — старі акаунти анульовано. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на Міністерство освіти і науки України.
Щоб створити електронний кабінет, вступнику треба вказати:
- свою електронну пошту (вона стане логіном для входу);
- придуманий пароль;
- серію та номер документа про вже здобуту освіту;
- дані сертифіката НМТ чи екзаменаційного листка (ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ) — номер, PIN-код, рік;
- якщо сертифіката немає — дані паспорта або РНОКПП (ідентифікаційного коду).
На пошту прийде посилання для активації кабінету, за яким треба перейти протягом 15 хвилин. Якщо не встигнете — реєстрацію доведеться повторити.
Реєстрація кабінетів триватиме до 20 жовтня 2025 року, однак важливо зважати на конкретні дати подачі заяв за вашою траєкторією вступу. Переглянути їх можна на сайті ЄДЕБО.
Через велику кількість користувачів система у перші дні може працювати повільно. Тож радять не поспішати — часу вистачить, але й не відкладати все на останній день.
У кабінеті треба буде додати номери телефонів та завантажити своє фото (не селфі, розмір до 1 Мб), адже його можуть використати для студентського квитка. Інші файли у 2025 році завантажувати не потрібно.
Також у кабінеті можна додати інші сертифікати НМТ або документи про освіту, якщо ви маєте кілька основ для вступу.
Більше інформації та відповіді на поширені запитання можна знайти на сайтах МОН та ЄДЕБО.
Нагадуємо, раніше ми писали Готуєтеся у відпустку на авто? Поради для безпечної та приємної подорожі