Nike зайняв перше місце в топ-50 найбільш продаваних брендів світу серед спортивних спонсорів

Мария Козкина

Американський виробник спортивного одягу Nike зайняв перше місце в рейтингу п’ятдесяти найбільш продаваних брендів в світі серед спортивних спонсорів за підсумками 2020 року. Рейтинг складений компанією Hookit. Тут редакція порталу “РБ” інформує, що за рік Nike заробив $ 461,9 млн, підписавши майже 12 тис. спортсменів і спортивних організацій по всьому світу.

На другому місці — авіакомпанія Emirates, яка заробила $ 252,2 млн. Emirates є спонсором «Арсеналу», «Бенфіки», «Мілана», «Олімпіакоса» і ряду інших футбольних клубів, а також організацій в інших видах спорту.

Третє місце займає німецький виробник спортивного одягу і екіпіровки adidas c заробітком в $ 278 млн, четверте — виробник енергетичних напоїв Monster Energy ($ 119,3 млн), п’яте — Red Bull ($ 114,4 млн).

На шостій позиції розташовується американська група компаній, що надає страхові та фінансові послуги, State Farm, яка заробила $ 112,8 млн. Сьому позицію займає іспанська банківська група Santander, титульний спонсор Ла Ліги, з заробітком в $ 105,9 млн.

Восьме місце зайняла британська банківська компанія Standard Chartered ($ 79 млн), дев’яте — ще один німецький виробник спортивного одягу Puma ($ 75 млн), десяте — виробник побутової техніки Beko, спонсор ФК «Барселона» ($ 56,4 млн).

Присоединяйтесь также к Днепровской Панораме в Google News. Следите за последними новостями!Присоединиться
Читайте также