Навчитись говорити мовою цифр
15-17 липня в Дніпропетровській торгово-промисловій палаті відбувся тренінг для підприємців та менеджерів, які не є фінансистами, але прагнуть навчитися читати фінансові документи і говорити на мові цифр, - «Фінанси для нефінансових менеджерів: облік, аналіз, бюджет» .
В чому ж причина такої популярності програми?
Успіх компанії, за досягнення якого відповідає уся команда і фінансових, і нефінансових менеджерів, вимірюється за допомогою фінансових показників. І цими показниками можна і треба управляти: оцінювати досягнутий рівень ефективності, проводити порівнювальний конкурентний аналіз, виявляти сильні та слабкі сторони своєї компанії, знаходити резерви для поліпшення діяльності. Але для того, щоб управляти, потрібно, як мінімум, знати і розуміти, як формуються показники оцінки бізнесу. І ця тема є основою тренінгу.
Не вміючи читати фінансові документи, можна своєчасно не розпізнати негативні тенденції і це стане причиною краху компанії. Тому успіх сучасного керівника, ТОП- менеджера залежить від того, наскільки добре в нього розвинутий фінансовий інтелект.
Що таке фінансовий інтелект? Це не абстракція, а цілком певний набір навичок, досвіду і стратегій поведінки. І саме тренінг «Фінанси для нефінансових менеджерів: облік, аналіз, бюджет» - це опанування необхідних навичок для фінансової компетентності.
Тренери Олена Любящева і Наталія Соколова, представники Академії бізнесу EY, та Ліна Новікова, директор FTL Assistance, проводили навчання в інтерактивному режимі, з роботою над бізнес-кейсами.
Що отримали слухачі в результаті участі в тренінгу?
Сучасна теорія, актуальна практика, передовий міжнародний досвід та знання тренерів високого рівня - все це дало можливість учасникам отримати практичні інструменти для вирішення питань, які підвищують керованість компанією та впливають на зростання прибутку. Вони навчилися читати і аналізувати фінансову звітність та зрозуміли принципи і логіку її побудови, проводити фінансовий аналіз з опануванням методу «Піраміда ключових показників фінансового аналізу», розраховувати бюджет компанії на підставі аналізу результатів її діяльності, розробляти заходи, спрямовані на досягнення поставлених цілей. Навчилися розмовляти мовою фінансів!
А ось що кажуть самі учасники інтенсиву.
Віталій Лаврик, генеральний менеджер з розвитку ТОВ «ІК ДКТ ГРУП»: «Хочу висловити велику вдячність Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за те, що вона почала проводити навчання за такими сильними і глибокими програмами. Мені як людині з вищою технічною освітою вкрай необхідні додаткові знання з фінансового менеджменту, які дозволяють підвищити якість управлінських рішень при розробці стратегічних і тактичних планів розвитку бізнесу. І такі базові знання я отримав на цих заняттях. Хочу побажати Палаті успіху і в подальшій організації таких корисних для підприємців тренінгів!».
Євген Деркач, директор ТОВ «Компанія «Грейнфілд», зазначив: «Тренінг дав мені додаткові необхідні знання у фінансовому менеджменті, більш ясне розуміння взаємозв’язку фінансової звітності та практики бізнесу. Дуже важливим для мене є те, що на тренінгу ми отримали робочу папку, яка містить всю інформацію навчального курсу та практичні завдання, які виконувалися впродовж тренінгу. Це дозволить користуватися необхідною інформацією тоді, коли виникне робоча необхідність».
Учасник від ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» Олег Романов розповів, що має не тільки освіту у сфері інформаційних технологій, але й вищу економічну і працює у сфері впровадження програми 1С «Продажі». «Але,- акцентував він, - на тренінгу я отримав нові навички у питанні бюджетування. Хочу додати, що дуже професійно розроблені практичні завдання, і, взагалі, весь проект тренінгу. Вдячний тренерам і організаторам за професіоналізм і розуміння актуальності тем для сучасного ринку».
Тренінг організовано Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро, заснованому при Дніпропетровська торгово-промислова палата за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні в рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу.