Нові світлофори, камери спостереження та пластикова розмітка: як у Дніпрі убезпечують дорожній рух

За даними патрульної поліції, за шість місяців 2019 року Дніпро посідає 3-тє місце у загальноукраїнському рейтингу за кількістю ДТП з постраждалими (424), що менше ніж у столиці (1023) та Одесі (527). Нижче розташовані: Харків (419), Львів (335), Запоріжжя (259).

Про це під час пресконференції 6 серпня повідомила кандидатка соціологічних наук, членкиня Соціологічної асоціації України, експертка у галузі регіонального та міського розвитку Надія Міхно.

«Загалом у Дніпрі динаміка аварійності має хвилеподібний характер, що відповідає загальнодержавній тенденції: з 2015 по 2017 роки кількість ДТП з постраждалими збільшилася на 48%, що менше ніж у столиці, Одесі та Запоріжжі. Але вже з 2017-го по 2018-й у місті фіксується позитивна динаміка: кількість ДТП з постраждалими зменшилася на 32%. Це стільки ж, як у Харкові та більше ніж у Запоріжжі (24%).

Найбільший спад аварійності на дорогах спостерігається у столиці (41%)», - каже експертка.

При цьому Надія Міхно зазначає, що в останні роки у Дніпрі суттєво покращується стан технічних засобів регулювання дорожнього руху, модернізуються та осучаснюються світлофорні об’єкти, дорожні знаки та розмітка, збільшується кількість пристроїв примусового зниження швидкості («лежачі поліцейські»), безпечних перехресть і переходів.

«У Дніпрі збільшується кількість перехресть і пішохідних переходів, обладнаних світлофорами: тільки за останні два роки з’явилось близько 30 нових СО. Аби водії краще бачили світлофорні об’єкти, на них почали монтувати світлодіодну стрічку.

Також для підвищення безпеки у темну пору доби пішохідні переходи додатково підсвічуються – для цього світлофорні об’єкти оснащують LED-лампами.

Більшість СО вже керуються дистанційно за системою GPRS.


ма

На світлофорах встановлюються камери відеоспостереження – це дозволить у подальшому контролювати та регулювати затори на дорогах.

Значно зросла якість дорожньої розмітки – зараз вона вже не стирається через 2-3 місяці після нанесення та тримається у належному стані до наступного оновлення. Причиною цього є використання сучасних технологій – розмітка наноситься спеціальною фарбою та холодним пластиком з додаванням скляних кульок для світловідбиття. Великим плюсом є те, що у Дніпрі на багатьох вулицях встановлені пішохідні огорожі.

Це знижує можливість пішоходам порушувати правила дорожнього руху та переходити проїжджу частину у невстановлених місцях, що зменшує вірогідність потрапляння людини під колеса автомобіля.

Усі перелічені заходи роблять вулиці нашого міста більш безпечними для всіх учасників дорожнього руху. Ми бачимо, що створення безпечного міського середовища - є одним із головних пріоритетів у роботі нинішньої місцевої влади Дніпра», - повідомила експертка у галузі регіонального та міського розвитку Надія Міхно.

У свою чергу старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Олександр Коріш зазначає, що патрульні вживають заходів щодо запобігання ДТП:

«Ми проводимо заняття зі школярами. Екіпажі патрульної поліції чергують на місцях, де найчастіше трапляються ДТП або порушуються правила дорожнього руху. Європейська практика доводить, що люди менше порушують законодавство, коли бачать екіпажі патрульних».