Рейтинг прозорості 100 найбільших міст України-2019: Дніпро – знову у першій десятці
Завдяки активному впровадженню електронних сервісів та їх розвитку у Дніпрі показник прозорості міста зріс у декілька разів.
Так, у 2017 році обласний центр посідав 66 місце у рейтингу, а у 2019-му – утримує позиції у першій десятці. Такі дані оприлюднені «Трансперенсі Інтернешнл Україна» («Transparency International Ukraine») у рейтингу прозорості 100 найбільших міст України–2019.
«Серед п’яти найбільших міст України (Дніпро, Київ, Львів, Харків, Одеса) у трьох із чотирнадцяти пунктів Дніпро безумовний лідер. А саме, за оцінкою прозорості роботи органів місцевого самоврядування (6,3 бали). Нижче йдуть – Київ (6,1), Львів (6), Одеса (4,3) і Харків (3,4). За прозорістю бюджетного процесу (6 балів). Тим самим Дніпро обійшов Київ (5), Харків (4), Одесу і Львів (по 3,5). За якістю професійної етики і конфлікту інтересів (5,5 балів). Нижче розташувалися – Львів (4,5), Київ (3,8), Харків (3) й Одеса (2,7). Також Дніпро разом зі Львовом посідає перше місце (по 3 бали) за оцінюванням прозорості кадрових питань. Нижче йдуть – Одеса, Київ (по 2,5 бали) та Харків (1 бал)», – прокоментував голова правління «Комітету виборців України» Станіслав Жолудєв на пресконференції 25 лютого.
Такі високі результати стали можливими завдяки тому, що Дніпровська міська рада активно впроваджує нові електронні сервіси та прислухається до рекомендацій «Трансперенсі Інтернешнл Україна», метою яких є подолання корупції на місцевому рівні та запровадження найкращих практик прозорості й підзвітності.
«Після опублікування рейтингу ми вивчили й дослідили всі критерії. Після цього надали інформацію міському голові, він у свою чергу дав доручення усім виконавчим органам і комунальним закладам вжити необхідних заходів для покращення прозорості роботи», – наголосила директорка департаменту інформаційних технологій ДМР Альона Чуєва.
Представниця мерії також розповіла, що наразі йде робота над реалізацією програми подання онлайн-заявки на надання послуг у центрах соціальної реабілітації. Окрім цього, постійно ведеться робота над популяризацією послуг, якими мешканці користуються в електронній формі. Так, якщо у когось є зауваження щодо онлайн-сервісів, вони можуть повідомити про це. Зазначимо, що перелік усіх послуг доступний на сайті міської ради.
«Наш міський голова тримає на особистому контролі питання прозорості. Це його вказівка – максимально відкривати інформацію і робити її більш зручною для громадян», – підкреслила директорка департаменту інформаційних технологій Альона Чуєва.