У Дніпрі підбили підсумки конкурсу на кращу ідею афішної тумби
8 листопада у Дніпрі, у Музеї українського живопису, відбулося урочисте підбиття підсумків конкурсу з розробки уніфікованого елементу міського дизайну «Афішна тумба».
Конкурс проходив у рамках програми мера Бориса Філатова «Культурна столиця» з 7 травня по 1 листопада цього року. Його ініціатором стало комунальне підприємство «Школа сучасного образотворчого мистецтва та дизайну ім. Вадима Сідура». Підтримало ідею управління культури департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.
Головною метою конкурсу було створення нової функціональної та інформативної афішної тумби, яка б була прикрасою вулиць міста. Запропонувати ідеї та поборотися за перемогу зголосилися 17 учасників. Вони подали 8 проєктів.
«Учасниками конкурсу стали студенти, професіонали та любителі. Дуже радує, що ця творча спільнота міста відгукнулася та видала якісні ідеї. Усі подані проєкти виявилися дуже цікавими. Я вважаю, що такі заходи відіграють дуже важливу соціальну роль. Адже творча молодь таким чином не тільки цікавиться життям міста, а й бере у ньому активну участь, відчуваючи себе його частиною», – сказала голова журі конкурсу «Афішна тумба», директорка «Школи сучасного образотворчого мистецтва та дизайну ім. Вадима Сідура» Яна Куницька.
14 листопада відбулося засідання журі, на якому визначили переможців. Афішні тумби оцінювали з точки зору функціоналу, естетики, також вони мали бути антивандальними і такими, на які б люди звертали увагу.
Перше місце присудили проєкту творчої групи Олега Клевцова та Владислава Година; друге місце – Катерини Немудрої та Ганни Хоружевської; третє місце дістав проєкт Вадима Милостюка. Переможці конкурсу отримали грошові премії: за І місце – 10 000 грн, за ІІ місце – 7 000 грн і за ІІІ місце – 5 000 грн.
«Почувши про конкурс, вирішив взяти у ньому участь і створити щось таке, чого раніше не траплялося на очі. Разом зі своїм товаришем ми працювали близько тижня. Вийшла конструкція з металу, який обшитий пластиком жовтого кольору, заввишки близько 3 метри. Це рекламоносій, тому він має бути яскравим і звертати увагу на себе здалеку, звідси така форма і такий колір», – розповів про свою ідею графічний дизайнер Олег Клевцов.
Крім офіційних переможців, журі запропонувало провести онлайн-голосування щодо визначення уподобань мешканців міста. Лідера глядацьких симпатій обирали у соцмережах. Переможницями стали одразу 2 творчі групи студенток. Вони також отримали грошовий приз по 2 тисячі гривень.
«Я радий, що цей конкурс було втілено у життя і ми отримали гарний результат. Декілька разів разом із професіоналами всі члени журі збиралися, щоб ухвалити рішення, сперечалися, однак результатом залишилися задоволені. Також я радий, що ці тумби мають всі шанси з’явитися на вулицях нашого міста, щоб прикрасити їх», – зазначив член конкурсного журі, керівник художньої ради при міському голові Григорій Гельфер.
Подальшу долю реалізації проєктів афішних тумб у нашому місті буде вирішено на початку наступного року.