Звернення до Громадської ради. Як у Дніпрі допомагають містянам у вирішенні питань

Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби оброблено 45 звернень громадян. Вони надійшли як у телеграм-канал Геннадія Корбана, так і на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді, повідомляє Дніпровська панорама, посилаючись на інформацію від Дніпровської міської ради. 

Громадська Рада продовжує збирати повідомлення від городян. Це допомогає всім службам мерії Дніпра на чолі з Борисом Філатовим. Усі гілки міської влади завжди оперативно та якісно допомагають дніпрянам у вирішенні питань. Всі заявки та повідомлення на особливому контролі.

Що зроблено за день 21 березня

Вода: 

  • Про відсутність водопостачання з 09:00 та упродовж  5 годин повідомили  мешканці ж/м Північний. Мережі на цьому житломасиві належать Укрзалізниці. Мешканці просять її повідомляти про причини та строки відсутності води: «навіть запаси не встигли створити».
  • Набережна Перемоги, 98: слабкий тиск води у будинку напевно був через втручання мешканців у роботу будинкових мереж. Зараз тиск відновлений.
  • Старокозацька, 82: порив на трасі, затоплений підвал.  КП "Дніпрводоканал" перекрив  воду. Аварійну ділянку сьогодні замінять. До речі, у Вашого будинку в 70 квартир борг за воду  68 000 грн. 

Тепло: 

  •  Ілларіонівська, 8:  просять утеплити комунікації. Відповідь КП "Коменергосервіс": ізоляцію теплотраси вже включено у план.

Соціальна підтримка:

  •  Пр. Героїв, 17: голова  ОСББ питає чи є можливість допомогти мешканцям. Сьогодні за цій адресою буде працювати комісія. Вона визначить кого можна взяти на обслуговування, а кому - надати послугу екстреного втручання.

Транспортна інфраструктура:

  • просп. Гагаріна 112: авто паркуються на тротуарі, перешкоджають пішоходам.  Просять встановити стовпчики. У роботі.
  • просп. Гагаріна, 173, 5 под'їзд: самовільно встановлено паркувальний  бар'єр.  21 березня з інспекцією там був інспектор  КП "Транспортна інфраструктура міста". Припис - прибрати  бар'єр упродовж 7 діб. В іншому випадку бар'єр приберуть співробітники КП. 
  • Панікахи, Тополя- 3, біля АТБ: на зупинці разбито скло. 
  • Панікахи 77-а: просять встановити лежачого поліцейського на дорозі біля дому, бо поряд дитячий майданчик. 
  • Тополя 2, біля Платонівського ринку: просять облаштувати зупинку. Відповідь КП "Транспортна інфраструктура міста": облаштування зупинки за адресою Панікахи, 26 включено у план.  Якщо знайдуть інвестора, то побудують швидше.  Коли побудують, то там буде зокрема піднята платформа посадкового майданчику,  антипаркувальні стовпчики, які вказуватимуть на початок і закінчення зони зупинки громадського транспорту.
  • Янтарна, 104: на зупинці зламані лавки. Відповідь КП "Транспортна інфраструктура міста": відремонтують найближчим часом.

Вуличне освітлення:

  • Краматорська,13: не світить ліхтар біля будинку.
  • Тополина 7, під'їзди 3 та 4: немає вуличного освітлення.

Аварійні дерева:

  • Вологодська, Травнева: мешканці дякують: «за якісно виконану роботу – омоложені дерева та прибрані спиляні гілки», - пише дніпрянка Наталя.
  • Просп. Мануйлівський, 15: мешканці дякують за охайну роботу з обрізки аварійного дерева.

Дороги: 

Академіка Образцова: мешканці дякують за ремонт дороги.

Дніпрянка Ірина дякує всім причетним від імені мешканців будинків на вул. Олеся Гончара 7 – 9:

Олеся Гончара 7-9: було звернення з приводу дерев і прибирання.

Я повна емоцій і вдячності команді людей, які відгукнулися на мій запит:

Зеленбуд - Іван Петрович (як сказали мешканці будинку - Іван Всемогутній). Дощ, мокра земля, куча машин у дворі. Просто для людини немає нічого неможливого, цитую: «Ми все зробимо! - Там же проїзду немає… Як??? - Ми все зробимо!!!

Катерина Вікторівна, маленька тендітна жіночка, яка керувала командою з 10 чоловіків - де, що та як спилювати. Ви просто підкорили мене з першої хвилини розмови!

Далі був– Жилсервіс-14 і чудова керівниця, яка швидко та скрізь налагодила всі процеси - Світлана Євгенівна (окрема вдячність. Якщо б я ніде не працювала, то попросилася б обов'язково к Вам на роботу). Вислухавши усі прохання, допомогла мешканцям 2-х будинків посміхатися зранку, побачивши кращого двірника. Саме його вони хотіли бачити у себе роками...

Велика вдячність усім причетним. З любов'ю, Гончара 7-9, - завершує Ірина.

Заявки щодо проблем з теплопостачанням чи водопостачання можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:

(095) 816-39-11

(093) 261-32-25

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82

(068) 638-28-48

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.

Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/

Нагадаємо, раніше ми писали: Комунальні служби Дніпра інформують: де у місті немає світла та води станом на 10-ту годину 22 березня