Олена Кравець потрапила у скандал: "крінжова" реклама білизни для жінок-військових обурила мережу

У київському метрополітені помітили спірний рекламний банер із зображенням зірки "Кварталу 95" Олени Кравець. У ньому вона від імені військовослужбовиці розповідає про незручну спідню білизну, яка нібито заважає їй виконувати бойові завдання на фронті. Такий "крінжовий" підхід викликав обурення у деяких українців, які визнали це "неповагою" до жінок-військових. Про це повідомляє Дніпровська порадниця.

Що передувало скандалу

У січні цього року Кравець стала обличчям рекламної кампанії бренду brabrabra, який спільно з "Жіночим ветеранським рухом" випустив білизну для жінок-військовослужбовців.

Ініціатива під назвою "Одна за одну" була спрямована на забезпечення захисниць якісною білизною і порушувала питання про важливість комфортабельної спідньої білизни для жінок на передовій.

Через деякий час у київському метрополітені з'явилися рекламні банери із зображенням Олени, яка розповідає від імені жінки-військовослужбовця про проблеми незручної білизни.

На плакаті був напис: "Були моменти, коли білизна не тримала, і під час виконання своїх обов'язків, просто випадали груди".

Ці слова Кравець нібито вимовляла від імені жінки-військової з позивним "Піранька".

Олена Кравець потрапила у скандал

Реакція юзерів


Рекламна кампанія викликала хвилю критики і обурення у соцмережаї. Українці масово пишуть про те, що така реклама - це піар на темі військовослужбовців і просто "крінж".
Ось що думає про це сержантка та медикиня Аліна Сарнацька.

Дуже успішний проєкт. Брабрабра хотіла піар на військових і продавать ліфчики. Кравець просто хотіла піар на військових, ГО хотіла піар на військових і передасть їм ліфчики. Всі довольні. А я б хотіла ніколи не бачити цей позор і я не дуже довольна, - обурилася військова.
А ще більше я сумую через те, який образ військових знов і знов створюють "жіночі ініціативи". Всі мої знайомі жінки можуть справитися зі своїми грудьми і говорити за себе самі. Без допомоги Кравець, - додала вона.

Як відреагував бренд і Кравець

Ведуча і бренд brabrabra об'єдналися, щоб разом відповісти на незадоволені коментарі українців, які часто зустрічаються.

Як вони пояснили, Кравець, а також ведуча Надія Матвєєва, блогерка Даша Квіткова та Ольга Руднєва вирішили взяти участь у благодійному проєкті, щоб привернути увагу до проблем жінок на передовій.

Фотографії учасниць не використовували, щоб не наражати їх на небезпеку.

Цитату залишили незмінною, щоб зберегти її прямоту. Мета проекту - зібрати кошти на 10 тисяч пар якісної та зручної білизни для військових.

Також раніше ми писали Внучка головної зрадниці Софії Ротару закрутила роман із американським мільярдером