В YASNO зробили важливу заяву про сплату рахунків онлайн. Якщо змінили мобільний телефон
Навіщо повідомляти електропостачальнику про зміну мобільного телефону?
YASNO регулярно надсилає клієнтам повідомлення у viber або смс з інформацією про стан особового рахунку. Щоб їх отримувати та мати можливість одразу сплатити рахунок онлайн, важливо своєчасно повідомляти електропостачальнику про зміну номера.
Також актуалізувати контактні дані необхідно у разі, якщо ви отримуєте повідомлення щодо заборгованості у помешканні, де ви вже не проживаєте. Оновити інформацію можна, звернувшись до YASNO одним зі зручних способів:
- за телефоном контакт-центру (056/ 050/ 067/ 093) 770 11 55;
- через Facebook-сторінку @yasno.com.ua;
- на електронну адресу dp@yasno.com.ua.
Потрібно вказати особовий рахунок, адресу, ПІБ власника, а також новий номер телефону. Після цього YASNO зможе своєчасно надсилати повідомлення з важливою інформацією, а також оперативно зв’язуватися з клієнтом у разі необхідності.
Оновивши номер телефону варто також доєднатися до чатботів YASNO-online у viber та telegram. За допомогою цих сервісів можна швидко передавати показання, сплачувати за електроенергію, зареєструватися в програмі лояльності YASNOЛОВ, перейти до онлайн-магазину енергоефективних рішень, дізнатися про можливі відключення, а також отримати консультацію оператора у чаті підтримки.