Як у Дніпрі працює абонентський відділ КП "Теплоенерго", де надають роз‘яснення містянам щодо нарахувань та сплати за тепло
У Дніпрі у неділю, 2 квітня, під час інспекційного об’їзду чергова по місту помічниця директора КП "Теплонерго" відвідала абонентський відділ комунального підприємства, де надають роз‘яснення містянам щодо нарахувань та сплати за тепло. Про це повідомляє "Дніпровська панорама" з посиланням на пресслужбу Дніпровської міськради.
За дорученням міського голови Дніпра Бориса Філатова для мешканців, які опинилися у скрутному становищі та не в змозі сплатити за послугу цілком, діє програма реструктуризації боргів. Для цього укладається відповідний договір. Також можна написати заяву і оплачувати цілорічно посильними частинами (у разі, якщо заборгованість відсутня). Усе це можна зробити в абонвідділі.
"Коли люди отримують платіжки, часто виникають питання, чому саме такі нарахування, яка формула розрахунку - тоді сюди приходить багато людей. Зазвичай це у першій половині місяця", — підкреслила Анастасія Сухіна.
Фахівчиня абонвідділу КП "Теплоенерго" Надія працює на підприємстві вже 10 років.
"За день по допомогу у роз’яснені звертаються від 20 до 100 осіб, враховуючи і дзвінки. Люди просять перевірити, чи пройшла оплата, бо у Приват24, наприклад, актуальна заборгованість оновлюється пізніше. Допомагаємо розібратись і з формулами, і з платіжками. До кожного знаходимо підхід", - додала пані Надія.
Слід відзначити що на сьогодні борг дніпрян за тепло перед КП "Теплоенерго" складає 1,5 млрд грн. На комунальному підприємстві закликають абонентів розрахуватися і не накопичувати боргів.
Нагадаємо, раінше ми повідомляли про те, що Борис Філатов провів нараду з тепловиками щодо підготовки до наступного опалювального сезону.