Громадський контроль у дії. Як Дніпро вирішує комунальні проблеми завдяки місцевим жителям

Дніпрянин Андрій, який проживає на житломасиві Тополя-3, звернувся у телеграм-канал Голови Громадської Ради Дніпра Геннадія Корбана, аби вирішити питання щодо провалля біля люку та відсутності освітлення на зупинці громадського транспорту. Заявку очільник Громради оперативно направив до відповідних комунальних міських служб для подальшого врегулювання проблеми. Спільна робота громадськості і міських служб дозволяє швидше реагувати на невідкладні проблеми дніпрян. Про це повідомляє "Дніпровська панорама" з посиланням на ДніпроTV.

Нерідко дніпряни стикаються з комунальними проблемами, які потребують негайного вирішення. Так на житломасиві Тополя мешканці опинились у небезпеці через аварійний люк.

З проблемою місцевий активіст Андрій звернувся до телеграм-каналу голови Громадської Ради при міській раді Дніпра Геннадія Корбана. Користуючись нагодою Андрій також залишив заявку на ремонт світла на зупинці громадського транспорту. Геннадій Корбан, Голова Громадської Ради, оперативно направив відповідним міським комунальним службам звернення громадян.

Більше подробиць - дивіться у відеосюжеті:

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що у Дніпрі фахівці КП "Теплоенерго" продовжують готувати котельні до наступного опалювального сезону.