300 тисяч гривень за примірку шуби. У Дніпрі встановили жорстокі правила для покупців
У Дніпрі в одному із салонів шуб встановили жорсткі правила для покупців. Продавці не дозволяють приміряти товар без передчасної оплати. Чи можна так робити з юридичної точки зору та чому так відбувається, детальніше розповість Дніпровська панорама.
Так, в одному з відомих магазинів верхнього одягу, заборонили приміряти шуби із соболя, шиншили та елементи пітона, вартістю 7 з половиною тисяч доларів або ж у переказі на гривні – 280 тисяч. Консультанти салону пояснюють, що така вимога пов'язана з високою вартістю шуб. Вони стверджують, що товар може приміряти лише той, хто збирається її купити.
З усього цього напрошується єдиний висновок, що перед таким недешевим придбанням, покупець не зможе навіть повною мірою оцінити товар і зрозуміти, чи підходить він йому за розміром та іншими критеріями.
Чому це порушення прав покупців:
Також зазначимо, що цей випадок є далеко не єдиним. У соціальних мережах з'явилося кілька повідомлень від людей, які зіткнулися з такою ж проблемою. Це викликало обурення, бо за законом України "Про захист прав споживачів" - це є порушення прав покупців.
Закон передбачає, що споживач має право на безкоштовне отримання інформації про товар. Ця інформація повинна включати, зокрема, інформацію про розмір, фасон, колір та інші характеристики товару. Таким чином, споживач має право приміряти шубу перед її покупкою. Вимога передоплати за вимірювання шуби є порушенням прав споживачів.
Де реально купити демократичний варіант:
Нагадаємо, раніше нам вдалося з'ясувати скільки коштують хутра по місту, чи реально у 2023 році знайти стильний і водночас демократичний варіант.
З усього асортименту, запропонованому в Дніпрі, можна зробити висновок, що практично будь-хто може підібрати собі щось на різний смак і розмір гаманця. Тут вам пропонують і яскраві шуби з принтами, укорочені та довгі, шуби-сукні, шуби "А-силуету". Модні норкові шуби, шуби з мутону, шиншили, соболя, овчини та навіть зі вставками шкіри пітона.
Читайте також: Дніпровська блогерка Алхім рекламує російський серіал "Слово пацана" та хейтить українский контент