"Це не гладіолуси, а суцільна гниль": як не стати жертвою обману при покупці в інтернет-магазині

Інтернет-магазини стали невід'ємною частиною нашого життя. Ми купуємо в них одяг, взуття, побутову техніку, продукти харчування та багато іншого. Однак, незважаючи на зручність та доступність, інтернет-магазини можуть бути небезпечними для покупців, повідомляє Дніпровська порадниця.

Однією із найпоширеніших схем обману покупців в інтернет-магазинах є продаж неякісного товару. У найкращому випадку товар просто не відповідає опису на сайті. У гіршому випадку - він може бути небезпечним для здоров'я чи життя.

Наприклад, нещодавно покупниця поскаржилася на магазин квітів. Жінка написала, що вона просто викинула гроші на вітер.

Інтернет-магазин квітів allgreen.com.ua – просто гроші викинуті на вітер, таке відчуття, що продавець взагалі не розуміється на тому, що продає. Сьогодні забрали посилку (замовили квітів на 500 гривень), а там мало того, що не те, що замовляли (замовляли гладіолуси, а прийшли тюльпани), а й усе гниле. Це просто жах. Після отримання продавець зв'язок не виходить.

Іншою поширеною схемою обману - є продаж неіснуючого товару. Шахраї просто збирають гроші з покупців, а товар не відправляють.

Як убезпечити себе

  • Щоб не стати жертвою обману в інтернет-магазині, необхідно дотримуватися таких правил:
  • Уважно читайте опис товару. Якщо щось незрозуміло, краще уточнити продавця.
  • Вивчіть відгуки про магазин. Відгуки можна знайти на сайті магазину, на спеціальних сайтах із відгуками або у соціальних мережах.
  • Не сплачуйте товар заздалегідь. Найкращою гарантією безпеки є оплата товару при отриманні.

Що робити у разі обману

Якщо ви все ж таки стали жертвою обману в інтернет-магазині, необхідно звернутися до правоохоронних органів. Також можна спробувати повернути гроші через банк, через який ви сплачували товар.
Ось кілька порад, які допоможуть вам повернути гроші, якщо ви стали жертвою обману в інтернет-магазині:

  • Збережіть усі документи, пов'язані з покупкою. Це чеки, накладні, скріншоти листування із продавцем.
  • Напишіть заяву до поліції. У заяві зазначте всі обставини справи.
  • Зверніться до банку, через який ви оплачували товар. Банк може заблокувати платіж або повернути гроші на ваш рахунок.

Також раніше ми писали Як прибрати неприємний запах в автомобілі: народні способи за копійки