Цієї ночі комунальники у Дніпрі працювали без зупинки. Ситуація з водою та теплом на ранок 29 грудня
Мешканці Дніпра продовжують стикатися з масштабними відключеннями світла через ДТЕК та ЦЕК, які призводять до перебоїв роботи котелень, тепло-розподільчих пунктів та насосних станцій. Декілька районів залишалися без води та опалення до 6 годин. Про це повідомляє Дніпровська панорама з посиланням на пресслужбу міської ради Дніпра.
Вночі приватні енергетичні компанії ДТЕК та ЦЕК відновили електропостачання будинковим котельням та тепло-розподільчим пунктам (ТРП) за наступними адресами:
- вул. Березинська;
- вул. М. Грушевського;
- вул. С. Стрільців;
- вул. Вознесенська;
- вул. Січеславська набережна;
- вул. Пастера;
- вул. Кн. Ольги;
- вул. В. Чапленка;
- вул. Троїцька;
- вул. Св. Хороброго;
- вул. Старокозацька;
- вул. Воскресенська;
- пр. Л. Українки;
- вул. Аржанова;
- ТРП по вул. М. Шнеєрсона, В. Антоновича, Нац. Гвардії;
- вул. Робоча;
- пл. Мостова і Вокзальна;
- пров. Ушинського;
- вул. Майдан Озерний;
- вул. Орловська;
- вул. О. Красносельського;
- вул. Криворізька;
- вул. Київська;
- вул. Новоорловська;
- вул. Тупикова.
- по вул. Миру.
І вже тиждень щодня приватні енергетичні компанії ДТЕК та ЦЕК знеструмлюють три котельні Центрального району міста. Без тепла знову були 17 будинків на пр. Поля, 13 будинків на вул. Новосільна та один будинок по вул. Полєтаєва. Загалом 31 будинок. Зараз тепло в ці будинки вже надходить.
Станом на 6:00 всі районні котельні КП «Теплоенерго», КП «Жилсервіс Дніпро» та КП «Коменергосервіс» працюють та забезпечують дніпрян теплом в повному обсязі.
Комунальні служби постійно працюють
За завданням мера Дніпра Бориса Філатова міські комунальники працюють майже цілодобово. Отже, завершено ремонтні роботи по вул.Березинській, 66д, постачання води по вул.Березинській,66-80 відновлено.Також комунальники завершили аварійні роботи по вул. Північна, 34. Відновлено водопостачання на п’яти вулицях:
- Зорі;
- Трудова;
- Кар'єрна;
- Стройова;
- Успенська.
Всі аварійні роботи виконані. Водопостачання на 06:00 відновлене за всіма адресами.
Міська влада робить все можливе, аби жителі Дніпра були з водою та теплом. Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби оброблено 139 звернень. Люди зверталися як у Телеграм-канал Геннадія Корбана, так і на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді.
Проблема з графіками та комунікацією з ДТЕК та ЦЕК залишається
Основні звернення про відключення світла – проблема, що потребує комунікації з комерційними підприємствами ДТЕК та ЦЕК, які не підпорядковуються місту. Така комунікація має бути постійною і відвертою. Міській голова Борис Філатов не раз наполягав, ДТЕК і ЦЕК мають запровадити зрозумілі і стабільні графіки відключень. До того ж міські служби роблять все можливе, аби оперативно відпрацювуаати заявки щодо тепло-та водопостачання.
Масштабні відключення світла з дев’ятої ранку до третьої дня, про яке повідомили мешканці, зокрема, Чечелівського та АНД районів. Наймасштабніше, кажуть містяни, відключення тривало лише шість годин, що набагато менше, ніж відбувалося у попередні тижні (подекуди до 20 годин на добу).
Пошкодження електрики під час аварійних відключень відбуваються з великою частотою. Цією ночі сталося три таких аварії. За двома адресами через постійні відключення-включення світла згорів кабель. Це по вул. Генерала Захарченка, 2 та вул. Котляревського, 5. На вул. Леоніда Стромцова, 2 відбулося займання у щитовій, яке мешканці будинку загасили власними силами.
За словами дніпрян, вони не змогли додзвонитися до ДТЕК і залишили повідомлення в Телеграм-каналі голови Громадської ради Геннадія Корбана
Міські служби оперативно відпрацювали. Дві аварії вже усунено. А на вул. Котляревського роботи ще тривають – там згорів кабель на підстанції, за яку відповідає ДТЕК. Сьогодні ця комерційна енергопостачальна компанія замінює кабель, зокрема біля трансформаторної підстанції на жилмасиві Покровському.
На жаль, актуальною проблемою під час планових відключень світла є зникнення мобільного зв’язку та інтернету. На думку містян, все через відключення цілих районів одразу (таке явище стали помічати після введення так званих біло-сірих графіків). Міська влада не має прямого впливу на комерційні компанії, в тому числі й операторів мобільного зв'язку, але комунікація продовжується.
Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:
(056) 732-12-12
(095) 732-12-12
(096) 732-12-12
(073) 732-12-12
Нагадаємо раніше ми повідомляли про те, що після Нового року можуть підняти ціни на ряд продуктів.