Комунальні сервіси Дніпра: контакти та гарячі лінії для містян

 Міська влада Дніпра постійно тримає на контролі питання щодо комунальної сфери діяльності, аби дніпряни в повному обсязі були забезпечені належними комунальними послугами. У випадку виникнення будь-яких проблемних ситуацій комунальники одразу їх ліквідують. Куди звертатись в Дніпрі за допомогою розповість Дніпровська порадниця з посиланнням на Департамент правового забезпечення Дніпровської міської ради.

Якщо у вас виникли проблеми у комунальній сфері, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради (цілодобово):
  (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12
Також заявки щодо проблем з тепло- чи водопостачанням можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради (з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години):
  (096) 842-24-32, (093) 261-32-25, (063) 402-79-56, (095) 590-43-44
  Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово. Залишити їх можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/
  Цифрова комунікація з міською владою можлива також у застосунку «єДніпро». Це сервіс «Звернення громадян» для оперативного розв’язання будь-якого питання. Дніпряни можуть миттєво повідомити про будь-які проблеми чи питання, що стосуються міста: автошляхи, водопостачання, освітлення, опалення, житлово-комунальні послуги або аварійні ситуації.
  Для подання звернення через застосунок «єДніпро» потрібно зареєструватись або авторизуватись за номером телефону:
  якщо ви вперше користуєтесь застосунком, натисніть на блок «Перейти до реєстрації», введіть свій номер телефону та код, що надійде в смс-повідомленні;
  якщо ви вже зареєстрований користувач, авторизуйтесь за номером телефону та введіть код, що надійде в смс-повідомлення;
  перейдіть у розділ «Сервіси», далі оберіть сервіс «Звернення громадян» та подайде заявку.
  Завантажити застосунок можна у AppStore або Google Play за посиланнями:
  App Store: https://shrt.ednipro.dp.ua/zTn22IvLR
  Google Play: https://shrt.ednipro.dp.ua/u2toAsbB-
Комунальні служби у Дніпрі включають постачальників послуг, таких як водопостачання та водовідведення, газу, електроенергії та теплопостачання.
Основні надавачі послуг  
  Водопостачання та водовідведення:
Забезпечується КП «Дніпроводоканал» https://vodokanal.dp.ua/kontakti/
  Номер телефону кол-центру підприємства: (056) 719-93-75
  Електроенергія:
ПрАТ "ДТЕК Дніпровські Електромережі" https://www.dtek-dnem.com.ua/ua
  Кол-центр: 0 800 301 497
  Для стаціонарних телефонів: (056) 790 99 00
Для мобільних телефонів: (066) 790 99 00, (067) 790 99 00, (063) 790 99 00
  Загальні питання та консультаційні послуги: dnem@dtek.com
  Адреса: 49107 м. Дніпро, шосе Запорізьке, 22
ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» https://dp.yasno.ua/contacts
  Загальні питання та консультаційні послуги: dp@yasno.com.ua
  Кол-центр: (056) 770-11-55, (067) 770-11-55, (050) 770-11-55, (093) 770-11-55
  Адреса: 49001, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Січових Стрільців, будинок 4д
  Теплопостачання:
КП «Теплоенерго» відповідає за постачання тепла https://teploenergo.dp.ua/uk/kontakty
  Загальні питання та консультаційні послуги: teploenergodnepr@gmail.com
  Телефони: (056)778-59-98, (067)102-42-04, (050)052-95-39
  Адреса: м. Дніпро, вул. Королеви Єлизавети II, 15А
  Газмережі:
Приймальня Дніпровської філії "Газмережі": (056)745-50-11 https://gas.ua/uk
  Загальні питання та консультаційні послуги: client@gas.ua
  Аварійна служба(цілодобово) : 104
  Контакт-центр та отримання консультацій: (066) 300-2-888, (098) 300-2-888, (093) 300-2-888, (057) 708-01-87, (056) 747-36-35