КП "Дніпроводоканал" просить споживачів якнайшвидше надати актуальну інформацію

КП Дніпроводоканал звернувся до своїх споживачів з важливою інформацією. Мова йде про акти-рахунки, які вони отримують на електронну пошту. Про це повідомляє Дніпровська порадниця. 

У повідомленні говориться, якщо ви отримуєте акти-рахунки на електронну пошту, звертаємо вашу увагу, що найближчим часом з нашої бази даних будуть видалені неактуальні електронні адреси, зареєстровані на доменах російських поштових сервісів, зокрема таких як:
@mail.ru, @bk.ru, @list.ru, @inbox.ru, @yandex.ru, @ya.ru, @rambler.ru тощо.

У зв’язку з цим просимо якнайшвидше надати актуальну адресу вашої електронної пошти, щоб і надалі вчасно отримувати акти-рахунки за послуги.

Надіслати вашу актуальну електронну адресу можна кількома способами:

написавши нам на офіційну електронну пошту — vodokanal.dp@gmail.com

скориставшись функцією «Написати нам (https://vodokanal.dp.ua/napisati-nam/)» (https://vodokanal.dp.ua/napisati-nam/) (✉️ значок конверта в лівому нижньому куті) на офіційному сайті підприємства.

Окремо звертаємо увагу: електронна скринька, з якої вам надходять акти-рахунки, призначена виключно для відправлення документів.
Відповідати на ці листи не потрібно! 
Для зворотного зв’язку використовуйте офіційну адресу vodokanal.dp@gmail.com або функцію «Написати нам (https://vodokanal.dp.ua/napisati-nam/)» (https://vodokanal.dp.ua/napisati-nam/) на нашому сайті.

Нагадаємо, раніше ми писали

Дніпропетровська філія "Газмережі" зробила важливу заяву щодо передачі показань газового лічильника