Мерефо-Херсонський міст: 16 арок, що стали символом Дніпра (фото)
21 грудня 1932 року в Дніпрі було відкрито залізничний арковий міст через річку Дніпро. На той час це був найдовший арковий міст у Європі, а також один із найважливіших інженерних проектів СРСР, повідомляє Дніпровська панорама.
Будівництво мосту розпочалося ще 1914 року, але через Першу світову війну було призупинено. У 1930 році роботи відновилися, і вже в 1932 році міст був відкритий для руху.
Автором проєкту мосту був інженер-мостобудівник Микола Колоколов. Міст складається з 16 арок, кожна з яких має довжину 100 метрів.
Мерефо-Херсонський міст відіграв важливу роль у розвитку Дніпра. Він з'єднав лівобережну та правобережну частини міста, а також став важливим транспортним коридором.
Інженерна інновація
Мерефо-Херсонський міст був першим в СРСР залізничним арком, виконаним із монолітного залізобетону. Це було значним проривом у галузі мостобудування, оскільки раніше аркові мости споруджувалися з окремих елементів, які потім з'єднувалися між собою.
Монолітна конструкція мосту мала ряд переваг. Вона була більш міцною та довговічною, ніж традиційна конструкція з окремих елементів. Крім того, монолітна конструкція дозволяла зводити мости швидше та дешевше.
Історія мосту
Мерефо-Херсонський міст зазнав двох руйнувань під час Другої світової війни. У 1941 році його знищили радянські війська, щоб завадити наступу німецьких військ. У 1943 році міст був частково відновлений, але в 1944 році його знову зруйнували німецькі війська.
Після війни міст був повністю відновлений. Він продовжує експлуатуватися донині і є одним із найважливіших транспортних вузлів Дніпра.
Мерефо-Херсонський міст є знаковою спорудою в історії Дніпра. Він є символом інженерної майстерності та важливим транспортним коридором. Міст є однією із найважливіших архітектурних пам'яток міста.
Також раніше ми писали Кроками старого Дніпра: будинок Лівшиця та його історія