Потяг-привид та загадкові голоси: містичні історії дніпровського метро

Побудована близько 30 років тому Дніпровська підземка по праву вважається перлиною міста. Щодня ним користуються сотні пасажирів, які живуть на різних житлових масивах. Однак метро — це не лише сталь та бетон. Іноді все набагато складніше. Про те, які таємниці приховує Дніпровське метро, пише “Дніпровська панорама”.

За розповідями робітників у тунелях, часом під час прокладання метро, можна було почути дивні голоси. Згідно з одним із них, тунелі проходять зовсім близько до потьомкінських підземних ходів, які йдуть від нинішнього Палацу студентів до різних частин міста (Нагірка, набережна, проспект Яворницького), є окрема мережа підземних ходів від вулиці Старокозацької до храму Іона Хрестителя. У цих катакомбах тримали в'язнів і ховали тіла політичних злочинців 19-го століття. Можливо, голоси в тунелях, які чули робітники, — це стогін примар людей, які так і не змогли упокоїтися. Декілька разів у шахтах з незрозумілих причин ламалося обладнання, а речі робітників кудись зникали.

Легенда про поїзд-привид є практично в кожному місті з великим метрополітеном. Подібне бачили й у нас. Нібито в години, коли в метро майже немає людей (3-4 години дня), на станції Заводська можна почути звук поїзда, що наближається. Шум посилюється протягом декількох хвилин, а потім чути звук дверей, що відкриваються. Співробітники метрополітену кажуть, що це якийсь звуковий міраж і побоюватися нема чого.

Поїзд-привид

Очевидці ж стверджують, що навіть бачили якийсь напівпрозорий силует поїзда з порожньою кабіною машиніста та заштореними вікнами (хоча шторки на вікнах були лише у старих поїздах, які у нашому відносно новому метро ніколи не ходили).

Цікаво, що поїзд, схожий за описом, бачили мало не по всій Україні (причому не лише в метро, а й на залізничних коліях). Вперше його побачили 1955-го року в районі Балаклави. Тоді поїзд-привид з'явився на залізничному насипі, з якого давно вже було знято рейки. З неї він переїхав на дорогу, а стрілки перевелися самі собою. За дві години після дивної події в бухті вибухнув лінкор «Новоросійськ». Згадки про дивний збіг  записав письменник-мариніст Микола Черкашин зі слів станційного наглядача Петра Григоровича Устименка, який чергував у ніч на 29 жовтня 1955 року на залізничному переїзді перед Балаклавою.

Пізніше дивний потяг бачили незадовго до Чорнобильської станції «Солнцеве» та «Новоукраїнка» Київської залізниці. 1991-го року він вперше пройшов повз переїзд Заваличі в Полтавській області на переїзді чергової Олени Спиридонівни Чебрець.

Хтось каже, що це той самий легендарний італійський поїзд-примара, який зник ще в 1911 році і тепер з'являється у різних місцях по всьому світу (наприклад, у московському метро 2 рази навіть перекривали кільцеву лінію, щоб його зловити).

У численних публікаціях на цю тему фізики та математики говорять про те, що поїзди є своєрідним прискорювачем біологічних процесів людини і можуть переносити її крізь простір та час. На підтвердження цього наводять випадок, який стався в Мексиці на початку 1840-х років, коли про жодні поїзди-примари ще не йшлося й мови. Незрозуміло, звідки з'явилися 104 людини, які сказали, що приїхали потягом з Італії, чого бути ніяк не могло з огляду на те, що країни знаходяться на різних континентах. Проблему вирішили просто. Сотню дивних людей просто відправили до психіатричної лікарні на огляд до психіатра. Документів у них при собі не було, і подальша доля цих людей невідома.

Загадковий метал

Існують легенди про тунель недобудованого метро на ділянці від вокзалу до проспекту Яворницького. Нібито ще у 80-ті роки робітники натрапили тут на пласт невідомого металу, який не брав прохідний бур. У день знахідки, за наказом спецслужб, усіх робітників вивезли в невідомому напрямку, а бригадир збожеволів і досі лікується в лікарні на Ігрені.

Однак, на Ігрені про божевільного бригадира нічого не чули, тому це, швидше за все, вже додумали городяни. А ось те, що представники спецслужб при радянському союзі неодноразово бували в метрополітені, що будується, — правда.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про "невразливу" дерев'яну будівлю в Дніпрі.