У Дніпрі вдосконалили роботу Єдиної гарячої лінії. Звернутись можна безкоштовно цілодобово

Аварії на мережах водопостачання, водовідведення та опалення. Це найчастіші питання, з якими нині звертаються містяни на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради. Як телефонувати до Єдиної гарячої лінії. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на міську раду.

«Щоб оперативно обробляти звернення містян, технічна база контакт-центру має сучасну CRM-систему, інтегровану у Єдину міську електронну систему АС ВВО МР. Вона дозволяє швидко та ефективно обробляти звернення громадян. Завдяки впровадженню онлайн-індикації статусу запитів, оператори гарячої лінії можуть оперативно інформувати мешканців про результати розгляду їхніх звернень, що підвищує довіру до роботи міської ради та покращує комунікацію», — зазначив Андрій Пригожин, директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міськради, який чергує містом. 

 Дмитро Подопригора, заступник начальника відділу збору та обробки інформації Єдиної гарячої лінії, додав: «Це АС ВВО модуль «Загальний облік звернень громадян» у програмному комплексі «Електронне самоврядування 3.0» та система «Електронний Контакт-центр з розширенням»». Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово, 7 днів на тиждень. Звернутися можна безкоштовно за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.

Дніпро залишається лідером прозорості, продовжуючи задавати стандарти відкритості та цифровізації.

Завдяки впровадженню сучасних технологій і цифрових сервісів наше місто увійшло до п'ятірки найпрозоріших міст України.

Ключові досягнення:

1. Медична система «Каштан» – онлайн-записи, електронні рецепти та довідки зробили медичні послуги доступнішими для кожного;

2. Соціальний реєстр – швидка допомога постраждалим від війни та внутрішньо переміщеним особам;

3. CRM-система контакт-центру ДМР – понад 60 тисяч звернень оброблено з високою швидкістю та точністю.

Також інформаційний аудит виконавчих органів підвищив прозорість і ефективність комунікацій із громадянами, а цифровізація дозволила зберегти якість роботи навіть у складних умовах воєнного часу.