Важлива заява від КП "Дніпроводоканал": зміна реквізитів на оплату за абонентське обслуговування

КП "Дніпроводоканал" повідомляє про зміну реквізитів для оплати за абонентське обслуговування. З 1 лютого 2025 року всі платежі за абонентське обслуговування необхідно здійснювати на новий окремий рахунок, передає Дніпровська порадниця.

Нові реквізити для оплати:

  • Отримувач: Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради
  • ЄДРПОУ: 03341305
  • р/р: UA883052990000026001050233722
  • Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
  • МФО: 305299

Зверніть увагу:

Раніше оплата за абонентське обслуговування здійснювалася на той самий рахунок, що й за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Тепер це два окремих рахунки! Будьте уважні при здійсненні платежів, щоб уникнути помилок та затримок.

Рекомендації:

  • Перевірте уважно нові реквізити перед здійсненням платежу.
  • Змініть збережені шаблони платежів у своєму онлайн-банкінгу або платіжній системі.

У разі виникнення питань, зверніться до контакт-центру КП "Дніпроводоканал" за телефонами: +38 (056) 732 12 12, +38 (095) 732 12 12, +38 (096) 732 12 12, +38 (073) 732 12 12.

Також раніше ми писали Контроль рівня шуму в Дніпрі: куди скаржитись на порушників тиші (телефони)