Як отримати адресну допомогу в Дніпрі людям з інвалідністю. Покрокова інструкція
Розмір адресної допомоги: з 01 квітня по 31 жовтня — 500 грн, а з 01 листопада по 31 березня — 700 грн на кожну особу з інвалідністю.
Адресна допомога надається на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, управління багатоквартирним будинком. А також на вивезення твердих побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів, теплопостачання, гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, газопостачання, електропостачання, якими користується родина людини з інвалідністю. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на Дніпро соціальний.
Аби отримати адресну допомогу, необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації проживання особи з інвалідністю.
Оплата ЖКП-послуг людям з інвалідністю
Родини, в яких є:
- діти з інвалідністю;
- особи з інвалідністю І групи (з вадами зору, психічними розладами, вадами опорно-рухового апарату та з дитинства);
- та особи з інвалідністю ІІ групи з дитинства
- можуть отримувати адресну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг!
Така допомога надається містом з метою соціального захисту окремих категорій громадян, відповідно до Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022–2026 рр., та рішення виконкому Дніпровської міської ради від 23.11.2021 № 1189 «Про затвердження Порядку надання адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг родинам осіб з інвалідністю у м. Дніпрі».
Як зазначила начальниця відділу реалізації державних програм та надання адресних допомог Шевченківського району Центрального управління соціального захисту населення ДМР Олена Литвиненко, таку допомогу на сьогодні вже отримують 3758 мешканців Дніпра.
Вона є безготівковою і перераховується департаментом соціальної політики ДМР житлово-комунальним підприємствам міста, що надають відповідні послуги.
Її сума щомісячно з 01 квітня по 31 жовтня становить 500 грн, з 1 листопада по 31 березня – 700 грн на кожну особу з інвалідністю.
Розмір відрахувань та постачальники визначаються заявником при першому зверненні та щорічному поновленні адресної допомоги у січні.
Адресна допомога надається:
- на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, управління багатоквартирним будинком, витрат на управління багатоквартирним будинком,
- вивезення твердих побутових відходів,
- технічного обслуговування ліфтів,
- з теплопостачання, гарячого та холодного водопостачання, водовідведення,
- газопостачання,
- електропостачання, якими користується родина особи з інвалідністю.
Що потрібно для оформленні допомоги? Звернутися до управління соціального захисту населення із документами:
- заявою, написаною особою з інвалідністю або одним із членів родини/опікуном/уповноваженою особою заявника/соціальним робітником Дніпровського міського територіального центру;
- копією паспорта особи з інвалідністю/свідоцтва про народження дитини з інвалідністю
- копією реєстраційного номера облікової картки платника податків громадянина (або копія документа, що свідчить про відмову в його отриманні);
- копією довідки медико-соціальної експертної комісії або лікарсько-консультативної комісії (із зазначенням нозології);
- оригіналом довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (за умови, якщо інформація про домоволодіння відсутня в Електронній картотеці обліку зареєстрованих у житловому приміщенні осіб);
- копіями особових рахунків у постачальників житлово-комунальних послуг.
Пані Наталя – давня отримувачка такої допомоги.
Я як тільки дізналася від коліжанок про таку допомогу, одразу ж прибігла та оформила її без жодних черг, – розповідає жінка. – Дівчата-працівники все швидко зробили, все підказали, головне мати при собі всі потрібні документи. То ж для моєї сім’ї це суттєва підтримка, коли маєш дитину з інвалідністю.
Зверніть увагу!
Адресна допомога не призначається, якщо сім’я отримує субсидію або заявник має пільги на оплату житлово-комунальних послуг згідно з чинним законодавством.