Як швидко звернутися до КП «Теплоенерго»: дніпрянам нагадують про всі канали зв’язку перед стартом опалювального сезону
Дніпро входить у стадію підготовки до старту опалювального сезону. Як показує досвід, цей період традиційно супроводжується справжнім шквалом дзвінків від містян. Саме тому диспетчерська служба КП «Теплоенерго» переходить на посилений, фактично цілодобовий режим роботи. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на міську раду.
«Працюємо без перепочинку»
У період запуску опалення ми працюємо нон-стоп. Телефонують люди з різних куточків міста, запитань безліч. Наша мета — допомогти кожному: пояснити ситуацію, перевірити інформацію, дати чітку відповідь. Крім цього, ми постійно координуємо наші дії з іншими службами: «Дніпроводоканалом», аварійниками «Жилсервіс-5», енергетиками ДТЕК та ЦЕК. Ми чудово розуміємо, наскільки важливо людям отримати і відповіді, і, звісно, тепло у своїх оселях, — ділиться диспетчер КП «Теплоенерго» Сергій Ополоник.
Чому тепло приходить не одразу?
Фахівці закликають до терпіння і нагадують: опалення – це не вимикач, який можна натиснути і одразу зігріти всі будинки.
Поступовий запуск: Тепло подається до будинків поетапно, згідно із затвердженим графіком запуску котелень.
Термін: На повне підключення всього міста потрібно від 7 до 14 днів. Цей час необхідний для технологічного процесу і залежить від стабільної роботи енергосистеми та відсутності аварій.
Оголошення про початок сезону — це лише старт технологічного процесу, а не миттєва поява тепла у вашій батареї. Ми дуже просимо: не створюйте зайвого навантаження на наші лінії зв’язку в цей період. Ми працюємо для вас і дякуємо дніпрянам за терпіння та довіру», — зазначає Анастасія Василенко, начальниця відділу інформаційної політики та документообігу КП «Теплоенерго».
Куди звертатися, якщо щось пішло не так?
Щоб оперативно вирішити проблему чи повідомити про аварію, скористайтеся різними каналами комунікації:
Цілодобова диспетчерська служба КП «Теплоенерго» (для аварійних ситуацій):
- +380 67 440 69 01
- (056) 374-30-18
Онлайн-форма на сайті:
https://teploenergo.dp.ua/napysaty-nam
Електронна пошта:
teploenergodnipro@gmail.com
Інші канали:
- Єдина гаряча лінія міського голови.
- Мобільний застосунок «єДніпро».
- Особисте звернення.
Порада: Перш ніж телефонувати, пам’ятайте, що місто увімкне опалення протягом двох тижнів. Якщо ж у сусідів тепло вже є, а у вас ні, тоді варто звертатися.
Також раніше ми писали Важливе оновлення "Резерв+": як отримати відстрочку батькам дітей з інвалідністю