Чому відмовляють у наданні послуг у відділенні Міграційної служби, якщо відвідувач запізнився

У Міграційній службі Дніпропетровської області дали детальну відповідь на запитання, яким цікавляться відвідувачі. Мова йде про те, чому людині можуть відмовити в наданні послуг у відділенні Міграційної служби, якщо відвідувач спізнився на 10 хвилин, згідно з зазначеним в талоні часом? Про це повідомляє Дніпровська порадниця.

У разі здійснення попереднього запису в електронну чергу, громадянин отримує талон або СМС-повідомлення з вказаною датою та часом приймання. 

Роботу сервісу «Електронна черга» організовано таким чином, що у разі неявки громадянина протягом 2 хвилин з моменту початку виклику до кабінету, де будуть надаватися адміністративні послуги, його черга автоматично скасовується. 

Річ у тім що для надання адміністративної послуги кожному громадянину відводиться певний проміжок часу, протягом якого здійснюється перевірка та оформлення документів, фотографування, сканування відбитків пальців тощо.


Тому запізнення одного громадянина автоматично призводять до порушення порядку роботи всієї черги, а всі громадяни, які знаходяться у черзі «після вас» будуть вимушені очікувати у підрозділі через необачність того, хто запізнився. 

Будь ласка, будьте взаємоввічливими та пунктуальними, - просять фахівці.

Нагадаємо, раніше ми писали

Коли в Дніпрі почнеться опалювальний сезон. Коментар КП "Теплоенерго"