Інтерпайп передав в школи та виш Дніпра новітні конструктори

Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей.

Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.

Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді.

Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.

Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво, – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак. 


Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.

Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема.

Компанія Інтерпайп продовжує розвивати лабораторії мехатроніки, які збудувала  Дніпрі в ліцеях №3,  №129,  №138 та №139 спільно з міською владою, та в Дніпровській політехніці. Днями навчальні локації посилили новітніми наборами програмованих конструкторів. Вони урізноманітнять практичні заняття, дозволять розширити навчальну програму та охопити більшу кількість дітей. Передані набори – одні з останніх розробок німецької компанії Fischertchnik, світового лідера у виготовленні симуляторів промислового обладнання для навчання молоді. «Програмуючи роботів в шкільному класі мехатроніки, діти вивчають основи механіки, пневматики, гідравліки. На таких уроках вони розуміють яким чином можно використати на практиці теоретичні знання з математики, фізика чи програмування, а головне – як реалізувати їх у подальшій професії. Думаю, саме тому школярам і цікаво», – зазначає викладач фізики та мехатроніки Дніпровського ліцею №3 Олександр Спичак.  Попередньо всі конструктори для шкіл відібрали та протестували викладачі НТУ «Дніпровська політехніка». Університет став освітнім куратором для шкіл лівого берега Дніпра і допомагає вчителям розвивати технічну освіту в цілому і напрямок мехатроніки зокрема. Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.

Розвиваючи екосистему технічної освіти в Дніпрі, Інтерпайп сподівається зацікавити молодь технічними науками та подальшою роботою на сучасному автоматизованому виробництві.