Машини, старлінки та генератори: мобілізовані співробітники Інтерпайп розповіли про допомогу роботодавця

Інтерпайп Віктора Пінчука з перших днів повномасштабного вторгнення створив патронатну службу для роботи з мобілізованими працівниками. Досвід роботи з військовими компанія мала з 2014 р. Проте за роки війни характер допомоги суттєво змінився, адже роботодавець закриває поточні потреби мобілізованих.

Машини, старлінки та генератори: мобілізовані співробітники Інтерпайп розповіли про допомогу роботодавця

Один із основних принципів роботи патронатної служби Інтерпайп – адресність. В компанії працюють з запитами кожного мобілізованого окремо, не створюють уніфікованих пакетів допомоги, а забезпечують військових саме тим, що необхідно та залучають для цього всі можливості великого бізнесу, – розповідає про досвід Інтерпайп NV.

Координатори знаходять ті потреби, які не можуть закрити волонтери чи самі військові.

Машини, старлінки та генератори: мобілізовані співробітники Інтерпайп розповіли про допомогу роботодавця


На початку війни було дуже складно знайти потрібне, бо не було ні товарів, ні речей військового призначення в достатній кількості та якості. Зараз ринок наповнений, але з'явились інші потреби. Якщо в перший рік було проблематично знайти нормальні плити для бронежилетів, то зараз у більшості випадків цю потребу можуть закрити військові частини, наші підопічні якщо і просять, то полегшені керамічні. Натомість зараз в дефіциті запчастини для дронів, акумулятори для БПЛА або детектори дронів. Війна стала більш технологічною, і запити змінюються, – розповідає директорка з комунікацій та кураторка корпоративної патронатної служби Інтерпайп Людмила Новак.

Робота Патронатної служби Інтерпайпу не обмежується передачею техніки чи амуніції мобілізованим співробітникам. Це вибудувана логістика, закупки, внутрішній контроль і контакт із кожним військовим.

Машини, старлінки та генератори: мобілізовані співробітники Інтерпайп розповіли про допомогу роботодавця

Усе, що було потрібно – мені все надсилали. У нас, в Інтерпайп, це працює просто: є запит – компанія дивиться, що може зробити, і робить. Наприклад, нам дали пікап Mitsubishi L200. Це важливо, бо на війні машина – це не комфорт, це мобільність і виживання. Нам надіслали дрони, зарядні станції, генератори. Одяг: і літній, і зимовий. Усе, що треба, щоб виконувати завдання. Не раз чув від хлопців, що вони б теж хотіли мати такий зв’язок зі своїм підприємством, – розповідає колишній нагрівальний металу, а с початком повномасштабного вторгнення військовослужбовець Федір Пелих.

Наразі в Інтерпайп понад 1100 мобілізованих працівників. Також патронатна служба Інтерпайп допомагає ветеранам, родинам загиблих, зниклих безвісти та полонених. Компанія не планує зупиняти допомогу.