Обдурили на 10%. Мешканці Дніпра все частіше скаржаться на продавців
Продуктовий шопінг чи не щоденна активність кожного дніпрянина. Однак не варто втрачати пильність, вирушаючи за покупками. Часто магазини Дніпра грішать тим, що обвішують, "забувають" пробити акції або просто продають несвіжий товар, повідомляє Дніпровська панорама.
Обвісили на 100 грам на кілограмі
Задовбали обвішувати! Востаннє мене обвісили на 100грам на кілограмі!, - написав незадоволений покупець.
Такий емоційний пост розмістив на сторінці у фб Калінова. Дніпро дніпрянин Максим Перебініс із приводу одного з м'ясних магазинів. До того ж там трапляється і товар із душком.
Раніше часто там купували по акціях, а після того, як купили смердючі крила, перестали ходити.
Коментарі небайдужих покупців
У коментарях до посту небайдужі сусіди пишуть, що на торгових точках у цьому районі на покупцях часто-густо наживаються.
До речі, на цьому ж місці за 20 м від магазину стоїть намет з овочами та фруктами, там підкручені ваги на приблизно 50 г, взяла там місяці півтора тому кг черешні, вдома переважила, виявилося менше кг, у перерахунку на 6 грн. обвісили, наче дрібниця, але. Якщо за день приходить до них людей 50, та з кожного 2, 3, 6 грн., то гарна сума виходить. Я після цього обходжу їх стороною.
Що робити, якщо вас обвісили:
На території будь-якого офіційного ринку є адміністрація.
Перша лінія вашого захисту – це контрольні ваги (на Озерці вони, наприклад, знаходяться прямо на першому поверсі центрального входу), де можна перевірити точність ваги. В адміністрації можна поскаржитися на продавця та засумніватися у «свіжості» його продуктів. Якщо вас, наприклад, обвісили, адміністрація ринку, видає довідку із вказівкою «неваги», з цією довідкою ви можете повернутися до кривдника і вимагати відплати.
У магазинах також є контрольні ваги.
Якщо ви тільки вдома виявили недовагу, довести свою правоту буде складніше. Вас можуть звинуватити, що ви самостійно змінили вагу товару.
Ще складніше зі стихійними торговими точками. Тут довести щось практично неможливо. Тільки настрій собі зіпсуєте.
Також для захисту покупців існують Департамент споживчого ринку та сфери послуг та Управління захисту прав споживачів. Тож, якщо ви вкрай обурені та вимагаєте компенсації, звертайтесь до фахівців цих структур. Крім того, можна звернутись до гарячої лінії цієї торгової мережі та розповісти про нерадивого продавця, там мають відреагувати.
Також раніше ми писали Покупці роблять великі очі. У Дніпрі рекордно впала ціна на малину