У Дніпрі пенсіонерку з собачкою водій маршрутки змусив платити за проїзд
У Дніпрі у будь-яку пору року існують пасажири, які перевозять домашніх тварин у громадському транспорті. Але далеко не всі вони знають правила перевозки домашніх тварин у транспорті, тому іноді виникають деякі непорозуміння не тільки у власників собачок та кішечок з іншими пасажирами, але й з водіями. Ось, наприклад, нещодавно на одному з автобусних маршрутів трапилася конфліктна ситуація - через перевезення тварини та вимоги водія оплатити повну вартість проїзду замість пільгового від пенсіонерки. У питанні правил перевозки тварин, а також у правомірності дій водія автобусу у цьому випадку, розбиралися журналісти "Дніпровської панорами", та звернулися за коментарем до представника Дептрансу Дніпра.
Якщо водій "придумав свої правила" - потрібно залишати скаргу
Так, нещодавно у чат дніпровського Дептрансу звернулася одна з пасажирок з собачкою, яка була незадовлена тим, що водій взяв з неї повну оплату замість пільгового проїзду. Як виявилося, пасажирка мала право на пільговий проїзд, тому що є пенсіонеркою. Але водій автобусу у категоричній формі відмовив у такому проїзді жінці, сказавши "Я за пільгою із собакою не вожу. Виходьте чи платіть за собаку".
"...Водій відмовив у пільговому проїзді, т.к. у мене з собою був собака дрібної породи 4 кг вагою, насправді ручна поклажа. В транспорті вона сидить у мене на колінах, бо. маленька. Водій сказав, що за пільгою із собакою не пустить і вимагав гроші. Я заплатила. Але в мене питання – а якщо пільговик зайде з маленькою дитиною чи з маленькою сумкою – тоді теж платити? Адже це теж перевозиться на руках...", - написала жінка.
У свою чергу сама жінка, як виявилося, сам була не зовсім в курсі, чи за правилами здійснювала перевозку свого домашнього улюбленця у громадському транспорті. При цьому, як уточнила нам пасажирка, її собака була з намордником та повідцем.
Офіційний коментар департаменту транспорту
За коментарем щодо ситуації, що склалася, журналісти "Дніпровської панорами " звернулися до офіційного представника департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради Івана Васючкова.
Представник Дептрансу повідомив, якщо водій "придумав свої правила" та вимагав повну оплату - потрібно залишати скаргу із зазначенням часу, місця події та номерним знаком транспортного засобу.
"В таких випадках обов'язково треба залишати скаргу або на гарячу лінію, або у телеграм-каналі департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР. Кожен випадок ми розбираємо окремо. Треба розуміти яка порода, чи не могла вона забруднити салон транспорту чи інших пасажирів, чи була у наморднику та на повідку та інші фактори", - роз'яснив Іван Васючков.
При транспортуванні тварин - існують правила, яких потрібно дотримуватися
Іван Васючков роз'яснив, що правила перевезення домашніх тварин регламентуються нормативно-правовою базою, а саме - постановою КМУ № 1402 "Про затвердження Правил транспортування тварин".
"Існують правила перевезення тварин, затверджені Кабінетом Міністрів України і обов'язок кожного власника тварини при транспортуванні свого улюбленця їх дотримуватися.
У разі перевезення домашніх тварин автомобільним транспортом у салоні транспортного засобу допускається перевозити дрібних тварин у кошиках, сумках із суцільним дном, птахів у клітках, собак у намордниках за наявності повідка, за умови, що тварини не забруднюють салон та речі пасажирів і розташовуються на підлозі, а за наявності підстилки - на сидінні (під час перевезення в таксі)", - сказав представник департаменту транспорта.
Також Іван Васючков відзначив, що у випадку порушення водієм прав пасажира, представники Дептрансу обов'язково проводять роз'яснювальні бесіди з персоналом підприємства. І такі водії притягуються до дисциплінарної відповідальності.
Фото - ілюстративне із соцмережі