У Дніпрі успішно реалізується європейський досвід телекерування енергодиспетчерською

Електротранспорт Дніпра налічує 254 трамваї, 185 тролейбусів та 39 тягових підстанцій. Від останніх і залежить трафік електротранспорту міста. Впродовж 2017-2021 років,  в рамках ініційованої міським головою Борисом Філатовим програми розвитку транспортного комплексу міста, вони постійно оновлювалися. До повномасштабного вторгнення повністю реконструювали 4 тягових підстанції. На них було встановлене австрійське обладнання, повідомляє Дніпровська панорама, посилаючись на інформацію міської ради. 

Система телекерування енергодиспетчерською дозволяє віддалено аналізувати та керувати станом електроживлення усієї контактної мережі міста. Такий досвід запозичений у європейських країнах, зокрема, Австрії та Швейцарії, -  коментує провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Нікіта Керенцев. 

електротранспорт Дніпра

Головний інженер з програмного обслуговування підстанцій КП «Дніпровський електротранспорт» Оксана Пирогова каже:

електротранспорт Дніпра

Це дуже зручно. Раніше люди робили це власноруч на кожній підстанції, а зараз ми з однієї точки дистанційно контролюємо всі підстанції по місту. 

Завдяки австрійському обладнанню дніпровський електротранспорт легше за інших пережив блекаут. Коли по всій країні вимикали живлення  - спеціаліст КП «Дніпровський електротранспорт» міг віддалено перевірити наявність напруги на тяговій підстанції та увімкнути її у разі подачі живлення.

електротранспорт Дніпра

Коли аварії -  треба швидко усунути недоліки та пустити рух транспорту. Особливо важко було взимку – обриви контактної мережі тощо. Зараз набагато легше і швидше. На ліквідацію аварій йде максимум 20 хвилин, - говорить енергодиспетчер трамвайно-тролейбусного депо КП «Дніпровський електротранспорт» Любов Польова.

Нагадаємо, раніше ми писали: За розміром виплат Дніпро став одним із перших, хто виплачує містянам за зруйноване житло до 1 млн грн