У гімназії на Дніпропетровщині викладають старшокласники

У гімназії у Кам'янському старшокласники беруть активну участь у житті молодшої школи – самі розподіляють предмети й навіть викладають у молодших класах. А рішення про такі правила прийняли у рамках учнівського самоврядування. Про це повідомляє Дніпровська панорама з посиланням на Суспільне.

Нововведення у гімназії почалися з приходом нового директора. Андрій Олійник  став наймолодшим директором цього навчального закладу. Йому було всього 28 років, коли у 2020-му він очолив гімназію. Молодий керівник ввів танцювальні хвилинки, відчинив двері для батьків, а з учнями почав радитись, як покращити шкільне життя.

Ось я розумію, що сидить учень і говорить зі мною не просто як з директором, а мабуть більше - як з наставником, з людиною, яка може його підтримати, дати йому якусь пораду і вказати на правильний шлях, і тоді справді він або вона досягне певних результатів, - каже Андрій Олійник.

 У його гімназії вчителі активно впроваджують у навчальний процес ігри.

Хочеться додати до інновацій це страшне слово для вчителів – гейміфікація. Це впровадження ігор в освітній процес. Я безмежно пишаюся нашими учителями, які підтримали мене в цьому і не злякалися. Маленькими кроками ми рухаємось і не боїмося впроваджувати. Тому мені хотілося б звернутися до освітян і сказати: не бійтеся, ми вже стільки всього пройшли, що гейміфікація, якісь цифрові носії це вже не є проблемою, - закликає колег керівник гімназії.

За його словами, батьки учнів повинні розуміти і знати, що їхніх дітей у гімназії люблять та поважають, що в жодному разі не булять і діти почувають себе комфортно. 

Протидія булінгу у нас такою червоною лінією іде протягом усього навчального року.

На жаль, ми стикалися з випадками булінгу. Випадок зафіксований по відношенню до вчителя від одного з батьків і його дитини. Це була дуже складна ситуація для усього нашого колективу. Ми подали позов до суду, виграли суд... Правда була за нами. Я не просто так сказав про стіну недовіри між батьками і вчителями, тому що дуже не хочеться, щоб сприймали вчителя як обслугу. Це образливо, - пояснює директор гімназії.

Андрій Олійник каже, що в умовах війни вчителі стали не лише педагогами, а й підтримкою та рятівною силою, до якої звертаються й учні та батьки.

Зараз працювати важко, тому що на момент нашої, скажімо так, технічної праці повсякденної накладається момент емоцій. Ми повинні бути стресостійкими і якось наповнювати себе, - додає директор.

Нагадаємо, раніше ми писали, що підрядник, який годує школярів Дніпра показав процес приготування їжі.