Важливі номери. Як у Дніпрі звернутись до міських служб, поки Київстар не відновив свої послуги

УВАГА! Оператор мобільного зв'язку «Київстар» ще не відновив повністю свої послуги, тому телефони міських служб, які були підключені до цього оператора тимчасово не працюють. Про це повідомляє Дніпровська панорама з посиланням на міську раду.

Проте департамент парків та рекреації Дніпровської міської ради нагадує, що у Дніпрі можна скористатися безкоштовним wi-fi з’єднанням від Triolan у таких місцях:

- парк Шевченка (алея вздовж Літнього театру та оглядовий майданчик);

- парк ім. Писаржевського (головна алея);

- парк Зелений Гай (головна алея).

Нагадуємо, попри те, що номери реєстратур чи сімейних лікарів можуть бути недоступні, амбулаторії працюють у звичайному режимі.

У лікарнях також надається вся необхідна допомога. За потреби заклади використовують засоби безперебійного зв’язку.

КОМУНАЛЬНІ СЛУЖБИ ІНФОРМУЮТЬ

ЦІЛОДОБОВА ЄДИНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Дніпровської міської ради приймає заявки зі стаціонарних телефонів та з будь-якого оператора, окрім, "Київстар":

(056) 732-12-12;

(095) 732-12-12;

(073) 732-12-12.

З приводу несправності ліфтів телефонуйте (або пишіть у Viber) за номерами: 

(073) 636-84-37;

(063) 279-24-42;

(063) 292-43-52 - диспетчерська правого берега:

(093) 845-48-24 - диспетчерська лівого берега.

Диспетчерський пункт КП «Теплоенерго» має стаціонарний номер телефона: (056) 374-30-18.

Гаряча лінія диспетчерської служби КП «Міськсвітло» наразі 958-72-12 номером: (099) 958-72-12.

Станом на 6:00 аварійні бригади КП "Дніпроводоканал" з самого ранку розпочнуть ремонтні роботи за такими адресами:

- вул. Сонячна, 13 (Олександрівка). Припинено водопостачання всієї вулиці;

- вул. Березова, 19. Відсутнє водопостачання у мешканців цієї вулиці.

Водопостачання за зазначеними вище адресами відновлять одразу після завершення робіт. 

Всі підвищувальні насосні станції та насосно-фільтрувальні станції працюють у звичному режимі. Знеструмлення та аварійні ситуації на цих об’єктах відсутні.


За минулу добу, 13 грудня, завдяки напруженій роботі комунальних служб було усунуто 39 засмічень на каналізаційних мережах водовідведення, а також ліквідовано 10 пошкоджень на мережах водопостачання.

За завданням міського голови Бориса Філатова всі комунальні служби Дніпра мають всю необхідну техніку та матеріали. Завдяки цьому вони можуть швидко та якісно виконувати будь-які ремонти на комунальних мережах.

У звичному режимі працюють всі об'єкти теплопостачання КП «Теплоенерго», КП «Коменергосервіс» та КП «Жилсервіс-Дніпро». Теплом забезпечені всі будинки, які обслуговують котельні цих КП.

Міська влада опікується об’єктами критичної інфраструктури та робить все можливе, аби ніщо не вплинуло на їх роботу. Всі проблемні ситуації з подачею води та інших комунальних послуг в будинки дніпрян міська влада тримає на контролі та вирішує у найкоротші терміни.

ЩОДО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ 

У зв'язку з проведенням планових робіт приватною енергетичною компанією ЦЕК, сьогодні з 8:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії за такими адресами:

- просп. Олександра Поля: 98А, 100, 102Б, 104Л;

- вул. Квартальна: 22-32 (парні);

- вул. Інженерна: 8, 10;

- вул. Казакевича: 5, 7.

Всю інформацію про відключення світла приватною енергетичною компанією ЦЕК можна знайти у телеграм каналі підприємства – https://t.me/cek_info.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:

(056) 732-12-12

(095) 732-12-12

(073) 732-12-12

Також заявки щодо комунальних проблем можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:

(095) 816-39-11

(093) 261-32-25

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п'ятницю з 9 до 17 години.

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.

Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/

Нагадаємо, раніше ми писали

Філімонів день. Як вберегти себе від нещастя