Як позбутися рекламних дзвінків: в Україні діють нові правила блокування спам-номерів
В українців з’явилася можливість заблокувати номери телефонних спамерів. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланням на Міністерство цифрової трансформації.
Набридло скидати дзвінки від школи англійської та слухати про швидкі гроші? Із 2 жовтня набули чинності нові Правила, які дозволяють оператором блокувати спам-номери.
Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які ви не давали згоди.
- Повідомте про спам-номер своєму оператору:
Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу;
Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
LifeCell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу. - Надсилайте скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію Уряду — 1545.
- Зверніться до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій.
Як оператори перевірятимуть спам-номери?
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики здійснюють без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за 7 днів — менш ніж 60 секунд;
- понад 50% дзвінків — на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер — менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера;
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Нагадаємо, раніше ми писали П’ять природних помічників. Які продукти допоможуть ефективно знизити артеріальний тиск