Як знайти перших студентів для репетиторства?

Будь-який репетитор час від часу стикається з труднощами у пошуках учнів. Вважається, що найбільше перешкод виникає у початківців:

  1. Нерозуміння з чого почати. 
  2. Слідування неякісним та недієвим рекомендаціям.
  3. Відсутність навичок самопрезентації.

Однак у досвідчених приватних викладачів теж трапляються проблеми:

  1. Необхідність пошуку нових шляхів для розширення клієнтської бази.
  2. Постійна підтримка напрацьованого рейтингу.

Педагоги, які використовують репетиторство як додатковий заробіток, мають свої складнощі:

  1. Постійний брак часу через надмірне навантаження.
  2. Гальмування можливостей для професійного зростання.

Як репетитору-початківцю знайти перших клієнтів?

Ось кілька практичних прикладів:

  1. OLX – хороший сайт для пошуку товарів чи послуг в цілому. Однак це не спеціалізований репетиторський сайт, а значить потік саме ваших клієнтів буде значно нижчий. До того ж тут багато користувачів, які шукають педагога на 1-2 заняття для пояснення певної теми чи матеріалу.
  2. Букі – репетиторська платформа, де ви  можете швидко підвищувати свій рейтинг завдяки повному та якісному заповненню профілю. Заявки від нових учнів на цьому сайті надходять кожні 4 хвилини, тож ви гарантовано матимете високі шанси.
  3. Асоціація репетиторів України – досить широкий репетиторський сайт і за сумісництвом спільнота, у якій новачок може легко загубитися. 
  4. Preply – сайт для викладачів іноземних мов, де дуже багато корінних носіїв і, відповідно, дуже висока конкуренція. 

Ваші найперші кроки – це попередня робота над якісною самопрезентацією, реєстрація на репетиторському сайті, повноцінний профіль з додаванням можливих посилань на ваш сайт, блог чи канал та вчасне реагування на заявки від учнів. В подальшому покладайтеся на вашу викладацьку майстерність і харизму, збирайте позитивні відгуки.


Як шукати додаткових клієнтів шкільним вчителям?

Є кілька хороших варіантів:

  • репетиторські сайти;
  • активне ведення експертних сторінок у соцмережах;
  • власні канали з корисними матеріалами та нестандартним підходом;
  • просування власного сайту.

Чимало вчителів опираються на учнівські ресурси тих шкіл, де вони працюють. Однак цього краще не робити. Тобто ваш навчальний заклад не повинен бути єдиним джерелом пошуку. Адже ваше викладацьке спрямування і ваш імідж також будуть суттєво обмежені одним руслом. Як наслідок, ви звикаєте до усталеної програми та розпорядку і не розвиваєтесь далі. 


То з чого все-таки почати недосвідченому репетитору? 

Спеціалізований сайт для репетиторів – це важливий перший крок та безпрограшний варіант у будь-якому випадку. І ось чому:

  1. ви отримуєте змогу постійно підвищувати свій рейтинг;
  2. гарантована можливість отримати перші відгуки;
  3. стабільний потік клієнтів;
  4. нагода презентувати свої професійні та творчі здобутки великій аудиторії.

Підготовлено за підтримки каталогу Букі