Борис Філатов: Мерія Дніпра вивчає міжнародний ринок для придбання нових трамваїв
Міський голова Дніпра Борис Філатов, який перебуває у короткостроковому відрядженні у Чехії, оглянув виробництва заводів конгломерату Škoda.
Так, візит дніпровської делегації до міста Плзень є частиною розширеного вивчення міжнародного ринку виробників електротранспорту.
Очікується, що за результатами такого моніторингу Дніпро обере найвигіднішу пропозицію для закупівлі нових трамваїв.
Борис Філатов наголосив: жодних придбань після візиту до чеських виробників у мерії Дніпра наразі не планують.
Натомість до міста прибуде делегація чеських аналітиків, котрі проведуть аудит міського трамвайного господарства та рейкових шляхів, а також визначать потреби цієї галузі.
Це – результат перемовин, які очільник Дніпра провів із керівництвом компанії Škoda Transportation.
«Ми проводимо підготовчі роботи, вивчаємо ринок. Михайло Олександрович (заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко. – Ред.) спілкувався з виробниками у Китаї.
Нині ми в Чехії – розглядаємо пропозиції щодо придбання нових трамваїв. Нашим колегам тут є що показати.
Візит дуже інформативний, – розповів Борис Філатов, оглядаючи виробничі потужності конгломерату Škoda. – Є багато «зради».
Купили вживані трамваї, сказали: «Чому не купуєте нові?». Хочемо купити нові – кажуть: «Чому не купуєте старі?». Та ми нічого не купуємо. Ми відкриті до пропозицій та обговорення умов».
За словами мера Дніпра, у його команди є низка пріоритетів, дотримання яких обов’язкове для потенційних партнерів.
Серед них Борис Філатов назвав співвідношення ціни з якістю та термінами постачання трамвайних вагонів.
Перевагу також можуть мати виробники, що розглядають можливість закупівель у лізинг – на вигідних умовах. Іще один вагомий аспект – сервісне та гарантійне обслуговування.
Як відомо, Škoda Transportation виробляє залізничні локомотиви, вагони метро, приміські електропотяги, а також трамваї, тролейбуси, автобуси, двигуни, тягове обладнання.
Конгломерат також займається модернізацією залізничного та громадського транспорту. Бренд співпрацює з чотирнадцятьма країнами світу – від Польщі до Китаю та США.