Цієї ночі комунальники у Дніпрі працювали без зупинки. Ситуація з водою та теплом на ранок 30 грудня

Дніпро вистояв після чергової ворожої атаки. Комунальні служби міста контролюють ситуацію та налагодили комунікацію з ДТЕК та ЦЕК. За минулу добу опалення та водопостачання повернули до усіх осель Дніпра. Про це повідомляє Дніпровська панорама з посиланням на пресслужбу міської ради Дніпра. 

Ситуація з опаленням

Після превентивного відключення електроенергії  тепловикам довелося запускати заново кожну з 375 міських котелень. З роботою, на яку при  старті опалювального сезону йде декілька діб,  вони впоралися за декілька годин. На 06:00 в роботі всі котельні комунальних підприємств «Коменергосервіс», «Теплоенерго», «Жилсервіс Дніпро».

Ситуація з водопостачанням

На понижувальній насосній станції (ПНС)  по просп. Миру, 59, яка була знеструмлена через стабілізаційне відключення електропостачання приватною енергетичною компанією ДТЕК, відновили живлення.  Водопостачання по просп. Миру, 35,43,49,55,63,61,75 запущено.

Окрім подолання наслідків чергової ворожої атаки,  міські служби Дніпра працюють цілодобово над плановими та аварійними ремонтами. За завданням міського голови Дніпра Бориса Філатова, на всі термінові і поточні роботи завжди виділяється вся необхідна техніка та матеріали. Тільки аварійні бригади КП «Дніпроводоканал» за добу усунули 49 засорів на мережах водовідведення, а також 12 пошкоджень на мережах водопостачання.  Серед  ключових:

  • по бульв. Слави, 13, Д-300 мм із землі;
  • на вул. Героїв Рятувальників, 105, Д-700 мм у колодязі.

Так само невпинно і наполегливо працювала команда КП «Дніпроводоканал», аби оперативно запустити у роботу всі об’єкти водозабезпечення. Вода в оселі городян подається у штатному режимі з заданим робочим тиском.

За інформацію енергопостачальних компаній у місті на 06:00 працюють графіки планових стабілізаційних відключень, які діяли і раніше. Через нестабільність енергетичної системи країни, спричинену обстрілами ворога об’єктів критичної інфраструктури держави, ситуація може змінюватися.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:

  • (056) 732-12-12
  • (095) 732-12-12
  • (096) 732-12-12
  • (073) 732-12-12

Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби опрацьовано 429 звернень.  З них 356 городяни надіслали через Телеграм-канал Геннадія Корбана, 73 на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді. Дніпряни хвилювалися через відсутність світла у власних оселях. Цього стосувалася велика кількість повідомлень, біля 300. 

Серед уже звичних скарг на приватні  енергопостачальні компанії  з’явилися нові. Містяни повідомляли, що їх оператори  «не знали про відбій тривоги», а також «скидували дзвінок, як тільки мова заходила про Дніпро». «Міська влада проявила себе краще, ніж приватна компанія зараз», - відзначила одна з заявниць.

Заявки щодо проблем з теплопостачанням чи водопостачання можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради: 

  • (095) 816-39-11 
  • (093) 261-32-35 
  • (063) 402-79-56 
  • (063) 681-61-82 
  • (068) 638-28-48 

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години. Не забувайте залишати контактні телефони.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що робити у разі блекауту в місті.