Дніпропетровська філія "Газмережі" звернулась до споживачів, які мають особистий кабінет

Дніпропетровська філія "Газмережі" звернулась до своїх споживачів з важливою інформацією. Підприємство нагадує про алгоритм дій для тих людей, які забули пароль для входу в особистий кабінет. Про це повідомляє Дніпровська порадниця.

Як йдеться в повідомленні, втрата пароля не означає, що ви не матимете доступу до особистого кабінету my.grmu.com.ua. Відновити свої дані можна легко та швидко. Необхідно лише дотримуватися інструкції від Дніпропетровської філії «Газмережі».

Алгоритм дій. Що треба робити

1️⃣ перейдіть за посиланням https://my.grmu.com.ua/;

2️⃣ натисніть на кнопку «Забули пароль?» та вкажіть свій логін (email, який зазначали при реєстрації);

3️⃣ перевірте ваш email, а саме - папку вхідних листів або «Спам». Вам надійде лист про зміну пароля, далі - слідуйте інструкції;
4️⃣ створіть новий пароль, збережіть та запам’ятайте його. 

🤩Все дуже легко. Тепер ви знову можете без перешкод в особистому кабінеті передавати показання лічильника газу, сплачувати за розподіл блакитного палива, завантажувати електронні квитанції, переглядати інформацію щодо стану рахунку тощо. Головне – зберігайте або записуйте ваші дані, щоб не забути.

газ