Дніпровська філія "Газмережі" зробила заяву. Коли необхідно коригувати показання газового лічильника та як це зробити

Дніпровська філія "Газмережі" зробила заяву. Споживачам детально розповіли, коли виникає необхідність у коригуванні показань газового лічильника та як це зробити, передає Дніпровська порадниця.

Причин може бути декілька:

Показання передані невчасно, а саме не з 1 по 5 число, як це закріплено у законодавстві, а у інші дні місяця.

Показання передані одразу декількома способами.

Наприклад, через онлайн сервіси та згодом через Контакт-центр. У такому разі білінгова система не зможе коректно опрацювати дані.


  • Клієнт помилково надіслав некоректні цифри.
  • Клієнт тимчасово не проживає за адресою та не дублює останні показання, що зафіксовані на лічильнику з 1 по 5 число щомісяця.
  • Показання значно завищені або занижені у порівнянні з фактичним споживанням.

Як виправити ситуацію?

Ви можете скоригувати показання онлайн. Для цього потрібно підписатись на нашу сторінку у Фейсбуці та звернутись до нас в особисті повідомлення.

Також для вирішення наявної проблеми можна завітати на прийом до менеджерів будь-якого з Центрів обслуговування клієнтів за адресами: вул. Виконкомівська, 34 або пр. Слобожанський, 96а.