Комфортні умови праці та робота з боржниками: у Дніпрі перевірили, як працює абонентська служба "Дніпроводоканалу"
У четвер, 29 червня, в рамках чергування директор КП "Дніпроводоканал" Дніпровської міськради Гамазинський Юрій приїхав перевірив, як виконується доручення міського голови Бориса Філатова щодо роботи з боржниками водоканалу. Черговий по місту перевірив, як виконується доручення мера щодо роботи з боржниками та переконався в зручних умовах праці в абонентській дільниці Шевченківського району. Про це повідомляє "Дніпровська панорама" з посиланням на Дніпровську міську раду.
Під час перевірки черговий по місту Юрій Гамазинський особисто запевнився в зручних умовах праці та обслуговування споживачів в приміщенні абонслужби Шевченківського району. Він побачив, як оформлений куточок споживача де розміщується обов'язкова інформація про діяльність КП "Дніпроводоканал". Зараз там також додали інформацію, як діяти у разі вибуху на Запорізькій атомній електростанції та інформацію щодо дій у разі знаходження будь-яких вибухонебезпечних небезпечних предметів.
"У нашому абонентській дільниці є система кондиціонування і опалення. У кожного працівника є своя робоче місце, є окреме приміщення для прийому їжі - все доволі зручно та комфортно. Споживачі звертаються з дуже багатьма питаннями. Основні - це заборгованість, оформлення особових рахунків, інформація щодо тарифів, інформація щодо державної повірки приладів обліку, та дуже багато інших питань", - розповів начальник абонентської дільниці Шевченківського району Олексій Нечуя.
Директор КП "Дніпроводоканал" Юрій Гармазинський також поспілкувався з персоналом служби та її начальником, і торкнулися теми боржників.
"З боржниками на сьогоднішній день у нас проводиться робота в юридичному полі. Проводиться досудова робота, відправляються боржникам повідомлення про заборгованість, повідомлення про подачу документів до суду. Якщо боржники не реагують на це, не сплачують борги або не приходять до нас та не укладають договори реструктуризації, ми передаємо документи до нашої юридичного відділу і в подальшому це йде до суду. Громадянам у складному фінансовому стані ми пропонуємо договори реструктуризації. Тобто це розстрочення заборгованості на деякий час з обов'язковою сплатою щомісячних нарахувань плюс до цього якоїсь частина боргу, яка утворилась на особовому рахунку", - сказав начальник абонентської дільниці Олексій Нечуя.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що Дніпро забезпечений водою у разі надзвичайної ситуації.