Найгірші роботодавці у Дніпрі за відгуками працівників: ви будете здивовані
В Україні під час війни доволі тяжко знайти роботу. Сайти з пошуку вакансій переповнені бажаючими працювати. Проте є такі місця, куди краще взагалі не влаштовуватися навіть у темні часи. Дніпровська Панорама склала перелік найгірших роботодавців Дніпра згідно з відгуками співробітників.
Нова пошта
Нова пошта - лідер за кількістю негативних відгуків як від клієнтів, так і від персоналу. Загалом всі відгуки анонімні, особливо від тих, хто досі працює в компанії. В першу чергу скаржаться на графік, надурочну роботу та відношення до підлеглих.
Тут співробітник компанії ніхто і звати його ніяк. Переробки скрізь, оплата за них мізерна, постійні урізання зарплати, віддати кілька годин свого особистого часу за кілька копійок - це постійно. Начальству начхати на своїх підлеглих. Клієнт для них понад усе, а працівник компанії – раб, який може сидіти на роботі 12 годин без перерви на обід, який до речі вираховується із зарплатні. Загалом не раджу сюди йти працювати - пише колишній працівник Нової пошти.
Також працівники скаржаться на систему штрафів та відсутність обідньої перерви:
Графік роботи вбивчий - пн-сб з 9.00-21.00, тільки один вихідний. ЗП маленька як для такої рабської праці. Постійно приходять биті посилки, найчастіше штрафують весь відділ. Обідньої перерви немає, потрібно його випрошувати у керівника. До туалету не сходити, постійно купа клієнтів, - скаржиться колишній робітник.
ПриватБанк
Колишні співробітники ПриватБанку скаржаться в першу чергу на відсутність кар'єрного росту, який обіцяють в компанії під час прийому на роботу. Також безліч скарг на неможливість навіть просто вийти до туалету та маленьку заробітну платню. Так, один із колишніх працівників банку пише:
Зарплату не підвищують. Корпоративів немає, бонусів якихось теж немає, навіть нормальної зп немає. Для того, щоб підвищення отримати, потрібно спочатку вивчить SQL, роботу у всіх екселях, і на додачу мову програмування.
Тікайте звідси, це рабство. Зарплати мізерні, за людину тебе не цінують. При звільненні належні суми не сплачують. У туалет відлучитися неможливо, якщо терміново потрібно, то девіз Департаменту валідації документів - ус*ись за робочим місцем, або купуй памперси та сиди працюй у памперсах - пише ще один колишній працівник банку.
Крім того, є скарги від людей, які намагался працевлаштуватися у компанії і лише витратили купу часу:
Все почалося з того, що пройшов співбесіду в ПриватБанку, пройшов 300 тестів, співбесіду по телефону. Залишався лише поліграф. Я був певен, що пройду. У суботу мені надійшов лист про те, що вони взяли іншого співробітника. Я витратив місяць, вони навіть не змогли зателефонувати. Я зателефонував начальнику відділу, в який я влаштовувався, він вибачався, знав, що я відмовився від підробітку через працевлаштування та втратив велику суму грошей. Написав я своєму HR, щоби мені надали результати моїх відповідей, я не хотів уже влаштовуватися в банк, просто хотів довести свою чесність, на що мені відмовили. Хоча вважаю, що маю повне право знати результати. Я втратив місяць часу, втратив гроші, залишився приниженим. Тож думайте, чи варто йти до Привату.
Фокстрот
Працівники Фокстроту залишають анонімні коментарі про те, що обіцянки від роботодавця на співбесіді та реальість - це різні речі. Наприклад, з першого дня робітникам обіцяють офіційне працевлаштування, а насправді офіційно людей влаштовують через деякий час, і не на повну зарплатню, а на мінімальну за скороченим робочим днем:
Брехня, подвійні стандарти, пафос, горезвісні корпоративні цінності, а головне – працівників не цінують. Не ходіть до цієї компанії. На співбесіді наобіцяють купу всього гарного. Красиво розписуватимуть про офіційне оформлення, тільки не скажуть, що офіційно в цій компанії працівник працює вже більше року за скороченим робочим днем, з найменш можливою з/п. При звільненні намагаються заплатити якнайменше, - пише колишній співробітник.
Також є скарги на крадіжки серед працівників компаніі:
Грубе порушення трудового законодавства. Охорона ні за що не відповідає, тому крадуть - на відкритті особливо. Через це за місяць, у якому було відкриття, отримав 100 дол. Послав усіх і звільнився. Одне не можу зрозуміти - де був мій розум тоді, коли працював без зупинки. Мені здається, там ще маніпуляції людьми дуже сильні. Грають на твоєму бажанні зросту та ін, а коли витягнуть усі соки - ти їм не потрібен.
Епіцентр
Працівники Епіцентру скаржаться на те, що за кожну крадіжку з боку клієнта повинні платити співробітники. Також вам доведеться переносити тяжку техніку та будматеріали по усьому торгівельному центру:
Чому я звільнився? Тому що мені набридло платити за все вкрадене. Тягати холодильники і пральні машини (з моєю хворою спиною) і постійно контактуючи з придурками, які виносять мозок. У грудні ми працювали замість 8,5 год по 10 год, а 31 числа - 11, коли вже ніякого Нового року не хочеться. Також ми повинні були скидатися на телевізор, бо з ним там щось "трапилося".
Також традиційно скаржаться на мізерні зарплати:
За час роботи в компанії переконався в системі, що наскрізь прогнила. Я застав 3-х директорів. Ось мені цікаво — якщо це така класна організація, то чому багато співробітників (включаючи мене) не хочуть повернутися туди, відгукуючись з огидою? Чому ніхто особливо не шкодує, що звідти пішов? Я відповім. Тому що там надають катастрофічно маленькі зарплати, тому що людина для них нічого не варта, тому що від того, що виконано план, звичайному співробітнику не холодно не гаряче, - пише колишній працівник Епіцентру.
Після співбесіди у компанії, за словами працівників, доведеться тиждень бути на випробувальному терміні, за який вам можуть не заплатити:
Ніколи не варто туди йти на співбесіду. Тільки нерви даремно витратите. Співбесідують ну дуже гламурні дівчатка років по 22. Поводяться так, ніби ти до них у рабство прийшов здаватися. На питання про зарплату нічого не кажуть. Мовляв, попрацюйте на нас тиждень безкоштовно, тоді і зарплату дізнаєтесь (якщо ми вас візьмемо). Графік свій і на день уперед ніколи не знатимеш. Все розраховане на зневірену людину, якій ну дуже потрібна робота - пише анонімний коритувач.
ШвидкоГроші
Колишні працівники компанії ШвидкоГроші вказують на часті звільнення колег, адже багатьох не влаштовують умови праці. За їхніми словами, співробітників тут штрафують з найменшої нагоди:
Дозволяють собі, ці великі "керівники" спілкуватися з працівниками, як зі сміттям, ігнорують законодавство, дуже не компетентні і всі норовлять впаяти штраф. Текучка кошмар. Керівник змушує раніше часу виходити з лікарняного і все одно що там у тебе, не розуміє елементарних людських проблем - пише колишня працівниця.
Також співробітникам доводиться їздити по усьому місту, з лівого берега на правий і навпаки, щоб зачинити якийсь офіс. Хоча під час співбесіди у компанії скажуть, що кожному підбирають офіс, найближчий до дому працівника:
Так, з офісів щодня їздити за ключами якось по-тупому! Навіть у вихідний свій! Згадую співбесіду - казали, що працюватимете ближче до будинку, а в результаті працюєш чорт знає де. Їздити на 8:00 в інший кінець міста - для них це нормально - пише колишній працівник ШвидкоГроші.
Маленька зарплата, тебе постійно смикають, мотаєшся по всьому місту, можуть і на лівий берег змусити їхати працювати, навіть якщо ти живеш на правому, ще з цими ключами мозок парять. Цілий день сидиш під камерами, прослуховування телефоном, не можна й пискнути щось зайве, - скаржиться ще одна співобітниця.
Звісно, це далеко не всі компанії Дніпра, у яких багато негативних відгуків. Крім того, на кожного роботодавця із вищеперерахованих є і позитивні відгуки.
Читайте також У Дніпрі підприємець-переселенець щодня випікає до 500 піц та везе у прифронтові міста Донеччини (Відео)