У Дніпрі абоненти заборгували "Дніпроводоканалу" понад 800 млн грн: як сплачувати борг частинами
Споживачі Дніпра за послугу водопостачання та водовідведення забогували "Дніпроводоканалу" вже понад 800 мільйонів гривень. Підприємство йде назустріч боржникам і пропонує укласти договір на реструктуризацію. Для цього необхідно звернутися до абонентського відділу підприємства, який є у кожному районі міста. Про це повідомляє "Дніпровська панорама" з посиланням на ДніпроTV.
У понеділок, 9 жовтня, головний інженер КП "Дніпроводоканал" Юрій Рескаленко, який цього дня є черговим по місту, перевірив роботу абонвідділу у Соборному районі міста.
"Наше підприємство продовжує надавати послугу водопостачання та водовідведення у повному обсязі. Натомість маємо колосально велику суму заборгованості наших абонентів. Тому закликаємо мешканців Дніпра розрахуватися і не накопичувати боргів", - прокоментував Юрій Рескаленко.
За словами начальниці абонентської служби "Дніпроводоканалу" Соборного району Ольги Хавлюк, мешканці району заборгували 91 млн грн.
"При укладанні договору на реструктуризацію дотримуємося індивідуального підходу. Спілкуємося з боржником і визначаємо на скільки розбиваємо оплату. Але вимога по термінах – не більше ніж на три роки. Водночас потрібно сплачувати і поточні рахунки", - зазначила Ольга Хавлюк.
Під час інспекційного об’їзду черговий по місту відвідав і пункт незламності одного з комунальних підприємств (вул. Бориса Кротова, 15-А).
"Це один із шести пунктів незламності, які облаштувало комунальне підприємство. Тут є все необхідне на випадок відсутності електроенергії. Серед іншого облаштовано місця для сидіння, багато розеток для підзарядки гаджетів, аптечка, вода, чайник, дитячий куточок. Головне – є генератор. А ще – пічка", - додав черговий по місту Юрій Рескаленко.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що у Дніпрі та області зросла заборгованість споживачів за світло.