У ДТЕК зробили важливу заяву, як за декілька секунд дізнатись, що зі світлом
Що зі світлом − можна дізнатися за декілька секунд в чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі. ДТЕК Дніпровські електромережі турбується про те, щоб оперативно відповідати на звернення клієнтів, тому запускає новий функціонал в чат-боті. Відтепер можна подати заявку на відсутність світла і перевірити її статус за декілька секунд, повідомляє Дніпровська панорама.
Онлайн-помічник автоматично прийме інформацію про відсутність світла та надасть зворотній зв’язок про терміни його повернення після перевірки наявності аварії.
У чат-ботах ДТЕК Дніпровські електромережі в Viber та Telegram з’явилась можливість повідомити про відсутність світла. Більше не треба витрачати час на дзвінки до контакт-центру, переписку з фахівцем на сторінці компанії у Facebook або авторизацію в особистому кабінеті. Клієнту достатньо натиснути «Повідомити про відсутність світла» та прослідувати за підказками, щоб надати всю необхідну інформацію. Заявка буде сформована і надіслана автоматично. Після цього клієнт у будь-який момент зможе перевірити статус її виконання у чат-боті.
Наше завдання – перевести максимальну кількість послуг та сервісів в онлайн. Щоб клієнт міг прозоро й зручно вирішити будь-яке питання, витрачаючи мінімальну кількість часу. Наші чат-боти найкраще підходять для цієї місії, адже всі запити обробляються автоматично без втручання фахівців, а система підтягує потрібні дані за лічені секунди.
Щоб створити заявку на відсутність світла у вашому будинку, необхідно виконати простий алгоритм:
Зайти в чат-бот «ДТЕК Дніпровські електромережі» в Viber та Telegram
Натиснути «Почати»
Надати ваш контакт для верифікації в системі.
Якщо ви вперше користуєтесь чат-ботом, вказати номер особового рахунку.
Натиснути «Можливі відключення».
Якщо за адресою не зафіксовано відключень, клікніть на «Повідомити про відсутність світла».
Прослідуйте за подальшими вказівками чат-бота.
Якщо ви вже користувались чат-ботом, це вийде набагато швидше: вам потрібно лише натиснути на «Можливі відключення» і далі – «Повідомити про відсутність світла».
Дізнатися про статус виконання заявки можна натиснувши «Перевірити статус заявки».
За вашим номером телефону може бути закріплено кілька адрес. Але на кожну адресу може бути створена лише одна активна заявка.
Нагадаємо, раніше ми писали
У Дніпрі вже понад 8 годин лунає сигнал повітряної тривоги