У "Газмережі" дніпрянам пояснили, чи треба платити за розподіл газу, якщо ним рідко користуєтесь

Чи треба платити за розподіл, якщо газом інколи не користуєшся? Детально на це запитання відповість Дніпровська порадниця з посиланням на Дніпровська філія "Газмережі"

За доставку газу треба сплачувати, навіть якщо ви не використовуєте газ в окремі періоди. Якщо споживач зменшить використання газу в поточному році, в наступному році плата за доставку буде скоригована відповідно до реальних обсягів споживання.

Якщо газове обладнання не використовується взагалі, і ви не плануєте цього в майбутньому, вам варто розглянути можливість від’єднання від газових мереж, для чого необхідно звернутися до менеджерів Центрів обслуговування клієнтів Дніпровської філії «Газмережі» на вул. Виконкомівській, 34 або просп. Слобожанському, 96а та розірвати договір на розподіл газу.

Нагадуємо, що для усіх споживачів вартість послуг доставки газу розраховується індивідуально.

Розмір оплати у 2024 році залежить тільки від обсягів споживання за минулий газовий рік, тобто за період з 1 жовтня 2022 року по 30 вересня 2023 року. Сума кубів газу, спожитого за рік, множиться на тариф на розподіл (доставку). Результат ділиться на 12 рівних платежів, які сплачуються щомісячно впродовж року.

Отримати інформацію щодо перевірки стану особового рахунку, суми щомісячного платежу за доставку газу, передати показання лічильника, а також здійснити онлайн оплату клієнти Дніпровської філії "Газмережі" можуть через «особистий кабінет» за посиланням:
https://my.grmu.com.ua/register

Де в Дніпрі отримати консультацію з нарахувань за доставку газу

Клієнти Дніпровської філії «Газмережі» нерідко ставлять питання: куди можна звернутись, аби поспілкуватися з фахівцем компанії та отримати детальну консультацію щодо механізму нарахувань за розподіл газу?

Інформуємо, що прийом споживачів газу Дніпра та Дніпровського району здійснюється менеджерами Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) за адресами:

м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 34 та просп. Слобожанський, 96а.

Головна мета роботи Центрів обслуговування – стати ближче до клієнтів, спростити зв’язок між газорозподільною компанією та споживачами газу. В одному приміщенні дніпряни зможуть швидко та комфортно отримати цілий комплекс послуг: укладання договорів на розподіл газу для фізичних та юридичних осіб, консультації щодо нарахувань за доставку газу, оформлення технічної документації на підключення до газорозподільної системи, встановлення або заміна газових приладів, лічильників, облаштування автономного газового опалення, технічне обслуговування газових мереж та приладів тощо.

Центри обслуговування клієнтів Дніпровської філії ТОВ «ГАЗМЕРЕЖІ» працюють за наступним графіком:

 понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;
  п’ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви.

Додаткову інформацію щодо надання послуг з розподілу газу можна отримати у Контакт-центрі за телефонами:

  066-300-2-888 (Vodafone);
  098-300-2-888 (Kyivstar);
  093-300-2-888 (Lifecell).

Є запитання та не маєте часу на відвідуваня ЦОК? Радимо створити "особистий кабінет" за посиланням https://my.grmu.com.ua
або напишіть нам в особисті повідомл

Нагадаємо, раніше ми писали

Скільки можна працювати під час літньої спеки: поради від Держпраці