Укрзалізниця зробила заяву. Не всі пасажири отримають постіль
В Укрзалізниці розповіли важливу інформацію, яка стосується кожного пасажира. Мова йде про те, хто не зможе скористатися постіллю у вагоні, повідомляє Дніпровська панорама з посиланням на пресслужбу "Укрзалізниці".
Відповідно до чинного законодавства, пасажири "Укрзалізниці" можуть купити постіль у вагоні. За умови, якщо вони не придбали її під час купівлі квитка. Лише якщо потяг затримується або сталася сімейна трагедія. Інакше така опція буде недоступна.
У випадках, коли пасажир не сплатив вартості користування постільними речами у квитковій касі (при терміновому виїзді на похорон, у зв'язку з нещасними випадками з рідними чи близькими, у разі непередбаченої значної зміни графіка руху поїзда, у разі зміни на шляху прямування поїзда категорії вагона, у якому слідуватиме пасажир, тощо), він може сплатити за користування у вагоні постільними речами начальнику поїзда або провіднику вагона, який зобов'язаний видати пасажиру відповідний документ (квитанцію) про сплату, - йдеться в повідомленні.
Водночас пасажири не мають права користуватися подушкою і матрацом, якщо не купили комплект постільної білизни чи не взяли свою з дому.
Пасажир не має права вимагати від провідника
Як розповіли в Укрзалізниці, пасажир не має права вимагати від провідника матрац, ковдру та подушку, якщо не сплачена постільна білизна у проїзному документі, у зв’язку з тим, що комплект постільних речей складається із матраца з чохлом, подушки, ковдри літньої (покривала) або ковдри зимової і окремо упакованого комплекту постільної білизни (2 простирадла, 1 наволочка, 1 рушник). При цьому забороняється користуватися постільними речами без білизни.
Нагадаємо, раніше ми писали
У Дніпрі помітили тарантула. Чим небезпечний цей павук (фото)