Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради: з якими проблемами звертатись

Цілодобово та без вихідних. Саме так у Дніпрі працює Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради. Щодня оператори обробляють близько 1 тисячі дзвінків від містян, які телефонують з різними проблемами та питаннями. Про це повідомляє Дніпровська порадниця з посиланнням на міську раду.

«У будні у нас працюють 20 операторів, у вихідні — 6. Є у нас також і нічні зміни. До 1 листопада ми щодня приймали по 400-500 дзвінків від мешканців міста, проте з початком опалювального періоду кількість звернень зросла вдвічі. Через те, що перші 2 тижні тривають пусконалагоджувальні роботи, ми поки не фіксуємо звернення щодо проблем з теплопостачанням. Поки розповідаємо людям, що є такий термін рішення цієї ситуації, і кажемо, що вони можуть або звертатися до голови ОСББ чи ЖБК, або трохи зачекати», — говорить заступник начальника Єдиної гарячої лінії Дмитро Подопригора.

Як працює Єдина гаряча лінія та чи готова вона приймати дзвінки від містян у будь-яких ситуаціях перевірив директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради Артем Нідєлько. Він 6 листопада чергує по місту.

«Містяни дуже часто звертаються до міської ради через Єдину гарячу лінію і нам важливо, щоб вони могли це робити завжди. Тому ЄГЛ забезпечена автономними джерелами живлення та безперебійним інтернетом. Це дозволить приймати дзвінки і у випадку відключення світла і під час інших непередбачуваних ситуацій. Тож закликаю громадян звертатися на ЄГЛ та повідомляти про комунальні проблеми. Усі заявки ми передаємо відповідним службам, які опрацьовують їх та вирішують у найкоротші терміни», — каже Артем Нідєлько.

Загалом з початку року на Єдину гарячу лінію надійшло вже понад 110 тисяч дзвінків. З них 38 тисяч – це звернення аварійного характеру. Майже 60 тисяч – це консультації громадян щодо різноманітних питань, інколи навіть тих, які не належать до компетенції міської ради.


«Дуже часто телефонують з проблемами щодо електроенергії. Ми звісно говоримо, що це не наше питання і його мають вирішувати приватні енергопостачальні компанії ДТЕК чи ЦЕК. Людина питає, як з ними зв’язатися. Ми допомагаємо, знаходимо телефони і надаємо їх людям», — розповідає Дмитро Подопригора.

Крім цього, дніпряни часто повідомляють про проблеми з водопостачанням та водовідведенням, питають про роботу громадського транспорту, просять провести ремонт дороги, зрізати чи омолодити дерева. Наразі актуальні також звернення щодо вуличного освітлення та вивезення побутових відходів.

Звернутися на Єдину гарячу лінію Дніпровської міськради можна за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12 безкоштовно.

Нагадаємо, раніше ми писали

Набирайте тазики: у Дніпрі багато вулиць на дві доби залишиться без водопостачання