Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше, - Герман Назаренко
Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше, - Герман Назаренко. Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше.
Вважає Герман Назаренко, керівник обласного виборчого штабу Анатолія Гриценка. Якщо зсунути пікові графіки з проміжку 14:00-18:00 на 15:00-19:00.
Таким чином можна збалансувати транспортні та пасажирські потоки.
Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155629885317142&set=a.10151827550747142&type=3&theater
«Вчора був у справах в одному зі спальних районів міста. На зупинці, біля переповненої маршрутки, дві жінки похилого віку мало не побилися одна з одною.
Причина конфлікту до болю знайома всім дніпровцям – зранку та ввечері доводиться в буквальному сенсі боротися за своє «місце під сонцем» в громадському транспорті. Ситуація наштовхнула мене на думку зробити невелику аналітику.
Сьогодні Дніпровська міська транспортна мережа складається із 17 тролейбусних, 14 трамвайних та 133 автобусних маршрутів загальною протяжністю біля 2 100 км.
І хоча за останні пару років для розвитку транспортного господарства міста зроблено чимало (особливо це стосується оновлення парку електротранспорту та крупногабаритних автобусів), загальний розвиток транспортних мереж міста залишається незадовільним», - переконаний Герман Назаренко.
Очевидно, що проблемою створення нової концепції розвитку транспортної галузі в місті та перебудови мережі мають займатися спеціалісти. Перше на що треба звернути увагу, вважаю, – це транспортна логістика.
Починати треба саме з неї, з ґрунтовного вивчення ситуації, активності пасажирів та коригування інтервалів руху транспорту.
«І, нарешті, останнє. Дніпро – місто з найкоротшим у світі метро, яке не виконує притаманних йому функцій.
Доки не запрацює друга частина першої гілки по пр. Д. Яворницького і не розвантажить тим самим центр міста, дозволивши вивести більшу частину транспорту з центру, якісно вирішити транспортну проблему, очевидно, буде неможливо», - пише Герман Назаренко.