Де у Дніпрі капитально ремонтують трамваї та тролейбуси (Фото)

У четвер, 13 квітня, черговий по місту Ігор Маковцев, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради, перевірив виконання доручення міського голови Дніпра Бориса Філатова щодо забезпечення безперебійної роботи громадського транспорту та безпеки перевезення пасажирів. Він відвідав Спеціалізовану вагоноремонтну майстерню (СВРМ) на власній базі КП "Дніпровський електротранспорт", де проводяться роботи з капітальних ремонтів кузовів, трамвайних візків, двигунів та іншого обладнання. Про це повідомляє "Дніпровська панорама".

Маковцев в цеху

Наразі в цехах здійснюється ремонт 3 вагонів та 1 зчленованого тролейбуса ЮМЗ Т1 із повною заміною кузова.

Ремонт вагона

Спеціалізовані вагоноремонтні майстерні мають сучасну матеріально-технічну базу. Сучасне обладнання не тільки покращує якість та пришвидшує строки проведення капітальних ремонтів трамваїв та тролейбусів, а й сприяє суттєвому покращенню умов праці робітників, задіяних при виконанні цих робіт.

Ремонт трамвая

Слід зазначити, що після будівництва нових площ цеху "Ремонту кузовів рухомого складу" у 2017 році з'явилася можливість проводити не менше 5 – 6 ремонтів кузовів на місяць замість 2-3 од. Крім цього повний цикл ремонтів трамвайних візків дозволяє проводити капітальний ремонт 1 візка на добу.

Для проведення повного циклу ремонтів, у майстерні злагоджено функціонують цех ремонту кузовів, агрегатно-ремонтний цех, цех ремонту  електричних двигунів, ділянка виробництва гумотехнічних виробів та власна вимірювальна лабораторія з неруйнівного контролю осей, несучої частини кузовів, валів тягових двигунів та інших частин рухомого складу.

Ремонт цех

Виробничі потужності СВРМ складають:
- капітальний ремонт кузовів до 100 од. на рік;
- капітальний ремонт візків до 280 од на рік;
- капітальний ремонт тягових двигунів до 200 од. на рік.

Вагон Днепр

До введення воєнного стану, СВРМ виконувала капітальні ремонти візків трамвайних вагонів не тільки для власних потреб, а й для підприємств електротранспорту України, а саме трамвайних депо наступних міст: Києва, Кам'янського, Кривого Рогу, Маріуполя, Миколаєва.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що у Дніпрі на Гагаріна демонтували "цар-гараж".