Дніпро перетворять на «український Амстердам»

 У Дніпрі розпочинає роботу агентство розвитку міста – Dnipro Development Agency. 


Про агентство, його основні завдання, функції та напрями роботи під час прес-конференції 15 листопада розповіли представники нового органу та начальник управління економічного розвитку та інвестицій департаменту економіки, фінансів і міського бюджету Наталія Чернишова. Пані Чернишова зазначила, що Дніпро досить довго йшов до створення такого агентства, тому має можливість вивчити досвід інших міст та уникнути їхніх помилок. «Агентство розвитку Дніпра створене на базі однойменного комунального підприємства. Наше місто давно потребувало такого агентства, тому з радістю повідомляємо, що нарешті воно запрацювало в Дніпрі», – зазначила Наталія Чернишова.

Директор агентства Володимир Панченко наголосив, що серед основних завдань органа – розробка принципово нової стратегії розвитку Дніпра та плану її реалізації, формування нового іміджу міста (ребрендинг, розвиток туризму), аналіз бізнес-проектів та проектів розвитку, зокрема у сфері енергозбереження та екології, супровід інвесторів і проектів у процесі реалізації. «Наше завдання – ініціювати проекти, залучати якомога більше грантових, донорських коштів, інвестицій у місто», – сказав Володимир Панченко.   За словами очільника агентства, нова концепція розвитку міста будуватиметься на двох стовпах: Дніпро – комфортний простір для проживання та Дніпро – технологічний, індустріальний, науковий і бізнес-хаб. «У найближчих планах – виставка-форум «Дніпро-Арт-Індастріал» із залученням ініціативних груп IT-спеціалістів, машинобудівників, металургів, представників сфери туризму. Таким чином хочемо поставити Дніпро на інвестиційну мапу світу. Місто повинне створити власне нове обличчя», – наголосив він. При цьому посадовець зазначив, що агентство концентруватиме всі ініціативи та координуватиме їх.

«Наша мета - не лише розробити та втілити новий формат стратегічного розвитку міста, а й підтримати всі його складові – зміну іміджу міста та його бізнес-моделі для розбудови успішного й комфортного мегаполіса, який, власне, є магнітом для нових людей, ідей, грошей. Серед нових концептуальних інструментів використовуватимемо нову модель простору, комфортного для проживання, – «український Амстердам»: місто на річці з невисокою забудовою, яку втілюватимемо спільно з архітектурним управлінням. Також розвиватимемо технологічний туризм, бізнес-туризм, арт-туризм, фуд-туризм», – додав Володимир Панченко.

Керівник напрямку «Імідж міста, туризм і ребрендинг» Ярослав Ярошенко підкреслив, що ребрендинг має на меті змінити ставлення суспільства до Дніпра, залучити до міста інвесторів та туристів. Одним із важливих напрямів роботи нового агентства є всебічна підтримка бізнесу. «Першим кроком стане конкурс бізнес-проектів на основі стандарту UNIDO для створення реальної бізнесової мапи міста. Конкурс розпочнеться вже завтра, 16 листопада, і триватиме до 10 грудня На нашому сайті www.dda.dp.ua розміщена спеціальна форма, яку необхідно заповнити для участі в конкурсі. Обмежень у сферах немає, але пріоритетними залишаються екологія та енергозбереження. Переможці отримають грошові премії», – повідомив керівник напрямку «Підтримка бізнесу» Павло Терещенко.