«Дозволить значно пришвидшити роботи»: Борис Філатов розповів про техніку і методи добудови підземки у Дніпрі
У Дніпрі триває добудова метрополітену. Підземку зводять за новоавстрійським методом – найшвидшою технологією в Європі.
Для українського метро це – перший подібний досвід.
Нині будівельники дійшли до глибини, де починається скельна порода ґрунту.
«Після того, як на початку вересня ми вийдемо на нульову відмітку, можна буде йти вже перпендикулярно. Ствол робиться, аби якомога швидше та ефективніше діставати породу. Це дозволить значно пришвидшити роботи», - зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов.
На будівельному майданчику використовують спеціально спроєктовану техніку, котра здатна працювати з високою швидкістю.
«Є технологія, яку вперше застосовують в Україні. Вона дозволяє підіймати на поверхню приблизно у п’ятнадцять разів більше породи, порівняно з методом, який використовували за часів Радянського Союзу», - зазначає менеджер проєктів компанії «Limak» Мустафа Толга Ергін.
Турецький підрядник запевняє, - нині роботи на станції «Театральна» тривають згідно з планом.